Groene vinkjes weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

chthijssens

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Ik heb AVG met ingeschakelde linkscanner. Bij het ingeven van een zoekterm in Google stonden er in het verleden altijd groene vinkjes achter de sites als teken dat deze veilig waren. Deze zijn al enige tijd niet meer zichtbaar. Wat kan de oorzaak zijn?

Heeft het misschien iets te maken met een geïnstalleerde toolbar van AVG? Ik weet dat ik dit eerst ook had, en nu niet meer.

Hallo,

Dat die plugin voor Internet Explorer niet geinstalleerd is. Zelf zal als ik jou was over stappen op MSE, dat is gratis en stabiele anti-virus.

Als reactie op één van de antwoorden het volgende: ik heb het zowel met alsook zonder toolbar geprobeerd. In beide gevallen blijven de vinkjes weg.

zou avg opnieuw volledig verwijderen en weer volledig installeren en normaal zou dit probleem dan zijn opgelost.

Spocky, bedankt voor de reactie. Ik heb AVG volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dit echter helaas zonder resultaat. De groene vinkjes bij veilige sites zijn bij het ingeven van zoektermen op Google niet te zien. Gaarne zou ik willen weten of dit bij meer mensen het geval is.

Vinkjes weg

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Dan maar de vraag: zijn er meerdere mensen bij wie dit ook het geval is?

Heb het probleem ook gehad met AVG!

Wat Spocy zij: AVG herinstalleren zal niet helpen.
Het is LinkScanner die raar doet...
LinkScanner herinstalleren zal misschien helpen...
Eerst open je configuratiescherm ->w7 : Programma's en Onderdelen (->Programma's en Onderdelen) -> zoek naar "AVG Linkscanner", verwijder hem (als hij er niet is, moet je hem enkel installeren)
dan ga je naar linkscanner.avg.com
download de software
herstart je pc
en opgelost

Sorry dat ik zo laat kom, ik zat maar vanaf sept 2012 op dit forum

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan