Groene volumebalk.

• Onderwerp starter Onderwerp starter chiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
Ik heb een HP computer met windows XP en daar was altijd een groene streepjes balk zichtbaar als het volume harder of zachter gezet werd of gedempt.
Maar deze balk is ineens verdwenen,jammer want ik vond het wel handig.
Ik heb eens wat rondgelezen en kom wel diverse vragen en antwoorden over dit probleem tegen maar deze gaan over Acer computers en drivers.
Zijn deze drivers ook voor HP bruikbaar of moet ik iets anders downloaden ???
Alvast bedankt voor het meedenken.

Bedoel jij op het beeldscherm (transparant) over Windows heen, over binnen een applicatie? Indien het eerste van toepassing is, dan vermoed ik dat dat idd. meer te maken heeft met (de software van) je toetsenbord (Logitech?) Kijk eens binnen Software of daar de software van de toetsenbordfabrikant nog bij staat.

Laatst bewerkt:
Gelukt.

Bedoel jij op het beeldscherm (transparant) over Windows heen, over binnen een applicatie? Indien het eerste van toepassing is, dan vermoed ik dat dat idd. meer te maken heeft met (de software van) je toetsenbord (Logitech?) Kijk eens binnen Software of daar de software van de toetsenbordfabrikant nog bij staat.

Ben aan het zoeken gegaan en heb updates van HP binnengehaald o.a.voor het toetsenbord en alles werkt weer.
Bedankt voor je reaktie !!!!

Acer

Hallo, ik begrijp je probleem,
ik zelf heb een acer laptop waarbij het balkje eerste wel zichtbaar was
maar later na reperatie weg was, nadat ik rond had gekeken op verschillende forums, is het mij gelukt om de knop te weergeven. wellicht geldt dit ook voor een Hp laptop.

Ga na start>alle prgramma's>Launch manager>klik op Launch Manager> vervolgens bij acer tenminste komt er een grijs blok in beeld met 4 optie's > de onderste is de Launch manager die moet je dan invoegen/weergeven dus er op klikken dan kun je kiezen tussen een aantal mappen klik er gewoon een aan net zoalng openen tot het mappenbalkje weggaat> dan zie je dat bij het grijze blok staan> druk op ok> en ga dan met de volume sneltoets kijken of hij het doet! bij acer deed ie het toen wel weer maar het verschild per laptop.

heel veel succes:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
@Bo15,

Welkom op Helpmij.:)

Topics van 2008 zijn al lang niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

Deze sluit ik nu.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan