Groene woordjes met pop-up vensters

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkGerby

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Hallo,

Sinds enige tijd, worden op de sites die ik bezoek woorden groen gekleurd met daaronder een dubbele streep. Als ik mijn muis hier op zet ( klikken niet nodig) verschijnt er een venster dat ik mogelijk een i-phone gewonnen heb o.i.d.
Herkent iemand dit en hoe kom ik hier van af ?
AVG en SuperAntiSpyware er overheen, helpt niet.

Bvd Henk

Het is inderdaad advertentiesoftware die dat regelt. Meestal zit er in de getoonde advertentie ook wel een link naar een pagina waarin wordt uitgelegd hoe je dit kunt uitschakelen.

hallo henk, ik heb dit probleem ook, kan er maar niet vanaf komen. Maakt de pagina's ook erg traag.
Als je naar de site van de reclame gaat, de uninstall instructions knop werkt niet!!
Ben benieuwd hoe jij dit opgelost hebt.

Dag Merlijn,

Helemaal niet...... ik heb Vista opnieuw geinstalleerd en het "probleem"is weg, maar dat mijn systeem weer jofel draait kan ik niet zeggen. Ik had ook nog op een ander forum deze vraag gelanceerd, maar alle pogingen ten spijt, kwam ik er op een normale manier niet van af. Sterkte en succes er mee.

Henk

Henk, ik ben het kwijt.... en de pagina's zijn ook niet meer zo traag. Heb de toolbar waar dat programma in was gaan zitten, eruit gegooid (via programma's wijzigen of verwijderen). Probleem direct opgelost!!

hoi Henk, je moet even kijken waar bij jou dat icoontje staat, in welke toolbar. Het ziet er uit als een rood (prijs)kaartje of iets dergelijks met dropdown menu (ik meen dat het rood was). Ik had het in de babylon toolbar staan, echter het kan bij jou best in een andere toolbar van een programma staan. Dan even kijken welke toolbars bij programma's wijzigen/verwijderen staan en de juiste eruit gooien.

Dag Merlijn,

Zoals gezegd, door herinstallatie van Vista ben ik er momenteel vanaf.
Ik zal je remedie zeker in het achterhoofd houden mocht ik weer besmet raken.

Bedankt, Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan