• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Groepen maken met bep. voorwaarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucinda

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hallo,

hopelijk weet iemand een oplossing voor mijn probleem, zodat het me niet meer zoveel tijd kost. Momenteel ben ik hier namelijk iedere maand minimaal een hele werkdag mee bezig....

Voor mijn werk organiseer ik cursussen en daarvoor moet ik deelnemers verdelen in groepen die voldoen aan bepaalde voorwaarden:

- ze moeten verdeeld worden over 3, 4 of 5 groepen (afhankelijk van het aantal deelnemers en de zaalgroottes, dus moet aan te passen zijn)
- de cursussen duren drie dagen en iedere dag moeten de groepen anders samengesteld zijn
- men mag niet met een collega van hetzelfde land in 1 groep zitten, tenzij er meerdere deelnemers uit 1 land zijn. Dan mogen ze niet van hetzelfde kantoor bij elkaar zitten. Als er teveel van hetzelfde kantoor zijn, houdt het op en mag het wel (ze moeten tenslotte allemaal deelnemen...).

Ik heb een lijst met deelnemersgegevens bijgevoegd zodat jullie weten welke gegevens ik tot m'n beschikking heb.

Alvast bedankt!

mvg,
Lucinda

Bijlagen

Beste Wigi,

ik ben al maanden op zoek naar een oplossing en dacht zo meer mensen te bereiken die evt. een oplossing hebben.

De oplossing aangeboden op worksheet komt in de buurt, maar heeft het probleem nog niet opgelost.

mvg,
Lucinda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan