Groepsbeleid probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

yotemo

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, ik wil graag een applicatie installeren. Heb een OU aangemaakt, met 2 testpcs. Deze werken prima. Nu heb ik hierop een GPO toegepast met de software installatie voor het programma. Heb het programma op de server in een share staan. Met rechten op de map voor Iedereen.. Full Control en Security: Iedereen - Full Control.
Alleen nu krijg ik bij het opstarten van het systeem wel de melding: Beheerde Software installeren .... maar er komt geen software op het systeem. Hier de melding in de eventvwr

Kan geen wijzigingen toepassen in de instellingen voor de installatie van de software. Kan geen softwarewijzigingen vastleggen. Er is waarschijnlijk een vorige logboekvermelding met meer informatie. De fout is: De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar. Controleer of de bron bestaat en of u toegang tot de bron hebt. .

Mvg,
Yotemo

Kijk eens wat er gebeurt als je ook de computeraccounts toevoegt als rechthebbende op de share? Je zou met 1 computer kunnen gaan testen nadat je diens computeraccount als rechthebbende hebt toegevoegd.

Tijs.

Hallo,

Het probleem is inmiddels opgelost, ik verwees vanuit de GPO naar G:/software/etc.
Maar ik zou het serverpad aan moeten geven.

IIg bedankt voor je bericht! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan