groepsmail in Windows mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter MIKL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MIKL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
Hoe kan ik in Windows mail een groepsmail versturen zonder dat ik telkens alle mailadressen handmatig in moet voeren in de BCC? De groep is groter dan 20, een heel gedoe elke keer!

Hoi,

Even voor alle duidelijkheid, gaat het om Windows Mail (Vista), of om Windows Live Mail ... !!!

groepsmail

Ik bedoel Windows mail (Vista), sorry, ik wist niet eens dat dat onderscheid er is!

Hoi,

Daarvoor maak je eerst in Contactpersonen een z.g. Groep en voegt daaraan bestaande contacten toe.

Klik op Contactpersonen
Klik bovenin op 'Nieuwe groep contactpersonen'
Geef een naam aan de groep en voeg contactpersonen toe.
De groepsnaam komt nu in je lijst met contactpersonen te staan.
Maak een nieuwe mail
Klik op 'Aan...'
Klik eenmaal op de groepsnaam
Klik op 'BCC'
.... klaar

Als die lijst steeds 'wisselt':

Maak een nieuwe Mail
Klik op 'Aan...'
In de lijst: klik op de eerste naam; druk de Ctrl-toets in en klik op elke willekeurige naam in de lijst; klik op BCC .... klaar

Laatst bewerkt:
groepsmail

Dank voor je reactie. Als ik onder 'extra' de Windows Contactpersonen open verschijnt er een hele lijst, maar bovenaan staat niets over een groep aanmaken. Waar kan ik dat vinden? Bij 'geadresseerden selecteren' kan ik wel de namen 1 voor 1 selecteren en in de BCC plaatsen, maar dat moet toch makkelijker kunnen?

Hoi,

Tja, dan kan ik je ook niet verder helpen.
Op mijn laptop (Vista en Windows mail) zie ik wel degelijk die 'knoppenbalk' bovenin.

ContactGroep.jpg

Hallo Tée

Jammer, ik kan het echt niet vinden. Ook mijn zoon, die meestal mijn computerproblemen oplost, kan deze knoppenbalk niet vinden. Ik hoop dat iemand anders hier nog een oplossing voor weet. In ieder geval bedankt voor je moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan