GROOT Limewire probleem !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariekjj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Hey allemaal !

Ik heb een vrij groot probleem met Limewire. Hij maakt namelijk geen verbinding. Nou ben ik er achter gekomen dat dit door mijn firewall kwam. Ik ben dus naar mijn Windows Firewall gegaan en heb gezien dat Limewire al bij "uitzonderingen" aangevinkt stond. Nu ben ik even rond gaan surfen en zag ik dat Java ook in die lijst moest staan. Java heb ik nu geïnstaleerd, maar op de ene of andere manier, kan ik Java niet toevoegen aan mijn "uitzonderingen". Sterker nog, ik heb de software wel geïnstaleerd, maar ik zie Java nergens bij staan:confused: Het zit niet aan het menu start vast, en er is ook geen snelkoppeling ofzo van.. Dit probleem had ik overigens ook eerder met ander software. Hebben jullie enig idee waar dat bij kan staan? Of hebben jullie eventueel een andere oplossing? Ik wil dit heel graag oplossen, dus asjeblieft; Reageer, en help me asjeblieft!!

P.S. Ik heb de informatie van het hele Java-gebeuren enzo van limewire.nl. Wel betrouwbaar dus.;)

Java had je al, anders had je LimeWire nooit kunnen installeren, maar goed...

Dit soort problemen komen op een of andere manier steeds vaker voor bij LimeWire, maar er is meestal wel een beter alternatief.

Verwijder LimeWire en download en installeer FrostWire: http://www.frostwire.com/

FrostWire is een kloon van LimeWire, gratis, verbindt met hetzelfde netwerk is werkt om een of andere reden meestal wel waar LimeWire niet werkt. En ziet er bijna hetzelfde uit.

Probeer het even...

Ja, nou ik heb dus wel hetzelfde probleem. Ik moet een programma kunnen toevoegen, maar hij staat er gewoon niet tussen bij de firewall. Zowel Froswire als Java niet. En ja ik had Java al, maar nog niet de nieuwe versie, en die had ik dus geïnstalleerd;) Maar mijn probleem is dus eigenlijk: Hoe krijg ik Java (of Frostwire) in die lijst? Ik kan geen van beide vinden op mijn computer, terwijl ik het toch echt geïnstalleerd heb .. kan iemand asjeblieft helpen !

Jongens laat maar zitten, het is opgelost, en door niemand minder dan ...
mezelf !
Limewire loopt weer als de ouwe:D
Alsnog bedankt voor de hulp !

frostwire

Hey allemaal
Ik heb een vrij groot probleem met Limewire. Hij maakt namelijk geen verbinding. Nou ben ik er achter gekomen dat dit door mijn firewall kwam. Ik ben dus naar mijn Windows Firewall gegaan en heb gezien dat Limewire al bij "uitzonderingen" aangevinkt stond. Nu ben ik even rond gaan surfen en zag ik dat Java ook in die lijst moest staan. Java heb ik nu geïnstaleerd, maar op de ene of andere manier, kan ik Java niet toevoegen aan mijn "uitzonderingen". Sterker nog, ik heb de software wel geïnstaleerd, maar ik zie Java nergens bij staan:confused: Het zit niet aan het menu start vast, en er is ook geen snelkoppeling ofzo van.. Dit probleem had ik overigens ook eerder met ander software. Hebben jullie enig idee waar dat bij kan staan? Of hebben jullie eventueel een andere oplossing? Ik wil dit heel graag oplossen, dus asjeblieft; Reageer, en help me asjeblieft!!

P.S. Ik heb de informatie van het hele Java-gebeuren enzo van limewire.nl. Wel betrouwbaar dus.;)

frostwire

hallo marieke,
mijn naam is jan1949.
ik heb het zelfde probleem als jij.
ik kan frostwire down loaden maar ik start hem dan op en dan gaat het is.
er komt een schermpje dat frostwire geen verbinding kan maken met host en dan wordt er gezegt door firewals en filters de toegang tot het gnutella netwerk poort 6346 blokeert.
en nog een riedeltje er achter aan of systeem beheerder isp verkeer van guntella netwerk wordt gefiltert.java is ook gedown load want die staat ook in de lijst van programa`s.
behalve bij het finkje van mij firewal.het lijkt op jou probleem maar ik kom er niet uit.
ik heb net een week windows vista en dat is al aardig wennen.
heb jij de oplossing of i:thumb:emand anders alvast bedankt

hallo marieke ,
ik ben hier voor het eerst had ik een heel verhaal naar je geschreven was ik niet ingelogt.
maar ik heb de zelfde problemen als jij met froswire.
had jij de oplossing voor mij. zo niet dan schrijf ik het hele verhaal wel weer op.
groeten en vast bedankt jan:thumb:

froswire

sorry nu staat het vehaal er toch op ik moest weer inloggen dus ik dacht het is weg
nu snap ik glijk waarom dit helpen:cool:.nl is

frostwire

hallo marieke,
mijn naam is jan1949.
er komt een schermpje dat frostwire geen verbinding kan maken met host en dan wordt er gezegt door firewals en filters de toegang tot het gnutella netwerk poort 6346 blokeert.
en nog een riedeltje er achter aan of systeem beheerder isp verkeer van guntella netwerk wordt gefiltert.java is ook gedown load want die staat ook in de lijst van programa`s.
behalve bij het finkje van mij firewal.het lijkt op jou probleem maar ik kom er niet uit.

zoek je ip van je modem op en zet de firewall in je modem uit.
zo doe ik het altijd.

Mvg,
killer bee

hallo marieke,
mijn naam is jan1949.

Nou Jan,
ik kan je zeggen dat ik geen flauw idee had wat ik moest doen.
Ik heb me rot zitten piekeren en uiteindelijk heb ik het simpelste gedaan:
het programma verwijderen en opnieuw installeren.
Het is ongelooflijk, maar hij doet het weer helemaal!:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan