Groot probleem, 007 Nightfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
:confused:Hallo iedereen, als ik 007 Nightfire op mijn Win XP Professional opstart komt er een bericht omhoog dat heet: ERROR, en zegt: Out of memory Failing request of [1104784224] bytes.:confused:

:confused:Heel raar bericht en ik snap er niks van, weet iemand het wel, antwoord dan please.:confused:
 
Wat zijn de systeemgegevens van je pc?

Je hoeft ook niet voor -en na elke regel een smiley te gebruiken. Dat leest namelijk niet zo prettig.
 
Oh ok, sorry.

Win XP Professional
1,60 GHz
256 MB Ram-geheugen
Direct X 8.1
NL Computer
Videokaart: NVIDIA Gforce4 MX 420

Oh ja, ik heb ook patch 1.1 geïnstalleerd, maar dan werkt het nog niet
 
Laatst bewerkt:
Hier heb je een voorbeeld
bond.JPG


Zie je de afbeelding?
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je pc dan even te weinig geheugen heeft.
als je dit wil voorkomen moet je rechts onder in de taakbalk een of meerdere programma's sluiten.


brits
 
Lijkt me niet, ik heb nog 52GB vrij en geen programma's open
 
Geplaatst door Stinuz
Lijkt me niet, ik heb nog 52GB vrij en geen programma's open
Da's knap met 256MB geheugen. Het gaat dus niet om je schijfruimte, maar om je werkgeheugen.
 
Kan ook niet (denk ik) want ik had eers niks open staan en toen deed hij het nog niet.

:mad:Stom probleem man:mad:
 
je kan er een geheugen blokje van 128 of 256 md bijzetten.
 
Nouw ja, dan zal ik maar eens eerlijk zijn he.
Ik heb het spel gekopieerd en open het met een crack, mischien ligt het daar aan maar dat lijkt me niet want ik heb het spel eerder gespeeld met dezelfde crack, toen deed hij het wel. Ik durf dit eigenlijk niet zo goed te zeggen want ik weet niet of dat mag van Helpmij.:confused:
 
Geplaatst door Stinuz
Nouw ja, dan zal ik maar eens eerlijk zijn he.
Ik heb het spel gekopieerd en open het met een crack, mischien ligt het daar aan maar dat lijkt me niet want ik heb het spel eerder gespeeld met dezelfde crack, toen deed hij het wel. Ik durf dit eigenlijk niet zo goed te zeggen want ik weet niet of dat mag van Helpmij.:confused:

als het vragen om hulp met een crack is mag het inderdaad niet , het is dus warez .
http://www.helpmij.nl/forum/rules.php
 
Oh ok, sorry, wist ik niet dus reageer maar niet meer, wel jammer dat het spel het nou niet doet.:(

Weten jullie mischien een andere site waar ik dit wel mag vragen???
 
Geplaatst door Stinuz
Oh ok, sorry, wist ik niet dus reageer maar niet meer, wel jammer dat het spel het nou niet doet.:(

Weten jullie mischien een andere site waar ik dit wel mag vragen???

Nee. (is toch weer het ''helpen'' van een warez-vraag)
 
Stinuz,

Probeer het spel eens een keer in zijn geheel te verwijderen en dan opnieuw het spel te installeren.

Heb dit ook eens een keer meegemaakt. Had het spel
op de PC staan. Nadat ik hem uitgespeeld had het spel verwijderd. Een paar maanden later toch weer de drang gekregen om Nightfire te spelen en weer proberen te installeren. Maar na installatie ook gelijksoortige problemen gekregen en er toen via Helpmij ook niet achter kunnen komen wat de oorzaak was.

Nadat ik dus de hele zooi weer via Un-install had verwijderd en opnieuw had geinstalleerd werkte het
spel weer als vanouds. En zonder de patch !!!!

Zou dit eerst ff proberen...... ;)

Gr,

Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan