groot probleem! alle mails kwijt in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

feetjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
hoi pas geleden is mijn laptop overleden:shocked: en aangezien er heel veel belangrijke emails opstonden heb ik de hd eruit gehaald. nu heb ik alles overgezet naar mijn nieuwe laptop, alleen ben ik wel al mijn mapjes en emails kwijt geraakt in office outlook 2003. nu heb ik al de .dbx bestanden gevonden nu is mijn vraag.. hoe kan ik deze nu terug halen maar mijn e-mail programma??? ik heb hetzelfde programma al geinstaleerd ( office 2003)

WIE KAN MIJ HELPEN??? DIE EMAILS ZIJN HEEL BELANGRIJK VOOR ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je kunt me ook toevoegen op msn: fedorvanterheijden@hotmail.com

gr. fedor:(

Had je op je laptop ook Outlook (dus niet Outlook Express) gebruikt voor je emails, dan moet je niet zoeken naar .dbx bestanden maar naar .pst bestanden.

Die kun je importeren in Outlook 2003 d.m.v. Bestand -> Importeren en Exporteren -> Uit een bestand -> Persoonlijke map (.pst).

Succes,

Tijs.

Had je op je laptop ook Outlook (dus niet Outlook Express) gebruikt voor je emails, dan moet je niet zoeken naar .dbx bestanden maar naar .pst bestanden.

Die kun je importeren in Outlook 2003 d.m.v. Bestand -> Importeren en Exporteren -> Uit een bestand -> Persoonlijke map (.pst).

Succes,

Tijs.
tijs ik snap je maar half:P jij bedoelt dus dat ik meot zoeken anar .pst bestanden.. maar waar vind ik die dan:P????

Je kunt het *pst bestand vinden in: C:\documents and settings\jouwNaam\local settings\application data\microsoft\outlook:D

:confused: ik vind die dingen niet hoor ook niet met zoeken het enige wat ik heb is .dbx bestanden en die heten dan bewaar.dbx enz. de namen van mijn mappen

Heb jij het nu over Outlook of Outlook Express, want dat zijn heel verschillende zaken.

Dan inderdaad alleen even je zoekfunctie op je hele schijf laten zoeken naar .pst

en ook even de optie aanzetten die het zoeken naar verborgen bestanden mogelijk maakt. Anders vind je ze waarschijnlijk niet.
.pst moet je hebben. .dbx heb je niets aan.

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan