Groot probleem met het zoeken op windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

2pac5111

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
Berichten
31
ik gebruik windows7 nu al ongeveer 4 a 5 maanden en ik kon telkens gewoon alle tools gebruiken, maar nu op eens als ik wil zoeken
krijg ik niks helemaal niks kijk naar mijn filmpje dan kan je het zien! :shocked:

[video=youtube;Gz-ELAoBnfs]http://www.youtube.com/watch?v=Gz-ELAoBnfs[/video]

zie je het.

wie heeft een oplossing?

alvast bedankt. :(
 
rechter muisklik op de start button dan eigenschappen en dan klik je op aanpassen...

Bij: In andere mappen en bibliotheken zoeken
1e cirkeltje

Bij: In programmas en configuratiescherm zoeken
vink het blokje aan


KLAAR! :)
 
heel erg bedankt voor het snel reageren

maar het werkt nie hij stond al aangevinkt !

raar he

snap jij het?

heeft iemand nog een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
raar heel raar misschien nieuwe update installeren via windows update
 
James thnx op de andere pc was dat probleem er ook al het werkt :)
 
Ofwel doe je dit, manueel:

1. Type regedit in Start menu search box and hit enter to launch Windows Registry Editor. Or, type regedit in Run dialog box (use Windows + R to launch Run) and hit enter to open the same.

2. Navigate to the following registry key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FolderTypes\{ef87b4cb-f2ce-4785-8658-4ca6c63e38c6}

3. Right-click on this sub key, and then select Delete.

4. Reboot your machine to fix the problem.

5. Done!

Ofwel volg je deze link en kies je de juiste hotfix voor je systeem om het automatisch te doen.
 
ik heb het geprobeerd maar hij zegt dat ik het niet mag verwijderen!

help123.png
 
Laatst bewerkt:
Laten we over één ding duidelijk zijn, hoe groter jouw letters hoe trager en minder wij antwoorden. Dan gebruik je de download.
 
Het probleem is bekend, maar voornamelijk bij de Release Candidates (eerdere versies) van Windows 7.

Hier eens kijken hoe het manueel of via een programmaatje kan:
http://www.intowindows.com/how-to-fix-windows-7-search-problems/



Als ik dan dat wil downloaden, dan staat er dat mijn systeem kan beschadigen als ik wat fout doe. En die bovenste manier lukt ook niet, omdat die getallen er niet bij staan. Dus dan kan ik ze ook niet verwijderen....
Wat moet ik nu doen? Want ik weet niet of ik dat dan wel kan downloaden zonder dat mijn systeem beschadigd..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan