Groot Probleem met Java

Status
Niet open voor verdere reacties.

038soldier

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Java werkt niet en het staat er niet op.
Als ik het wil installeren zeg de installatie JAVA te verwijderen, omdat ik anders niet kan installeren, maar er gebeurt niks en dan is de installatie gewoon afgesloten. (Na 2x uninstall geklikt te hebben)...

Heb gezocht na bestanden die eventueel nog op de schijf stonden, maar niks meer..

Heb het manual gedaan, want uninstall deed het niet (maar Java deed al gek, dus moest er toch al af)
en nu heb ik totaal geen Java meer & wil er ook niet af.. VAAG INDD..

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?

Zit er nogal mee, kan geen Limewire + Azureus gebruiken en meerdere sites die ik nodig heb voor school e.d. werken niet!!

Verwijder je TMP-files es evenals je cookies etc.

Dat doe je met DiskCleaner.

Alles aanvinken en Save as kiezen, voor de filenaam kies je dan iets simpels als 1 ofzo.

Nu ff op Clean klikken en dan Exit. Probeer dan Java opnieuw te installeren.

dat werkte helaas niet, nog steeds hetzelfde, wordt gelijk aangegeven reinstall blabla en dan gebeurt er vervolgens nix..

Heb ccleaner ook al op laten ruimen + registry fouter eruit gehaald, maar helpt ook niks...

Lol.. Als ik de test doe, wordt op de Java site aangegeven: Klik hier om de plugin te installeren (In Firefox om Java te installeren). vervolgens gaat de test door..en heb ik laten lopen.

De test duurt veels te lang en kan ik vervolgens Java downloaden en installeren & krijg ik hetzelfde gezeur als ik voorheen ook kreeg.

Die 2 programma's werken trouwens met Java (zonder werkt het ook niet)...

Kan ze er wel afgooien, maar zou dat nu zin hebben ?

Java staat wel los van die progs lijkt me, het wordt er gewoon voor vereist (als apart programma)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan