Groot probleem met MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Berichten
58
Ik kan al een paar dagen helemaal nergens meer inloggen, behalve hotmail. Ik kan niet meer op msn met ebuddy,iloveim en de normale Windows Live. Als ik in hotmail inlog en ik klik op "Messenger" , krijg ik dit:
1307028113-680.png


Ik heb wel nog een oud ***@msn.com adres , misschien licht het daar aan?
 
Probeer eens een nieuwe msn client te downloaden bij windows live..
waarschijnlijk een probleempje in de client.
 
Uhm nee, want op ebuddy.com kan ik me niet meer inloggen , maar wel met een ander msn account, het zelfde geld voor Windows Live Messenger en ILoveIm.com
 
al eens ingelogd op je email?? misschien is je mail verlopen?
 
Kan die verlopen? Want ik kom wel in me hotmail box ja, maar ik kan niet meer chatten.
 
probeer eens contact op te nemen met live.com,, misschien hebben ze iets van je mail aangepast?
 
Tijd en datum staan goed ingesteld?

Nee, zal wel niet aan het @msn.com liggen. Ken tenslotte mensen die het ook nog steeds gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Op al deze diensten moet jij inloggen met je hotmail/live account. Lekker slim. Ik krijg dagelijks "leuk" websites waar ik zonder moeite al mijn contactpersonen kan importeren, als ik maar mijn hotmail account invul. Jij snapt natuurlijk wel wat de bedoeling is he?

Ik krijg ook dagelijks mail waar ik mijn creditcard gegevens moet invullen. Dan kan ik makkelijker alles met die dienst betalen.

Ik denk dat je dus ergens ingetrapt bent.
 
Verander eens je wachtwoord via Hotmail en probeer het dan nog eens.
 
Ik kan inmiddels weer chatten op ebuddy , maar met msn krijg ik dit:

Ik heb al een paar dagen een probleem met msn, ik kan met niemand meer een gesprek starten:

1305532460-170.png


Ik gebruik geen msn mods ofzo , dus geen addons of extra emoticons , iemand enige ideeën? Ik heb msn al opnieuw geïnstalleerd, maar weinig nut...
Met ebuddy etc werkt het wel.

Ik heb wel windows 64 bit , heeft het daar mee te maken?
 
heeft niks met 64-bit te maken, verder zou ik het niet weten :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan