Groot probleem met pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasb5

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Hallo , sinds vandaag heb ik een probleem met mijn laptop.
Ik was windows 7 aan het installeren op mijn laptop , hiervoor stond vista standaard er op
maar toen ik mijn laptop opnieuw wou starten geeft die sinds dien aan :
Een groot wit scherm met met grote rode letters ERROR
Can not open file C:\RECOVERY.DAT. ik heb al veel geprobeerd , en ik heb er recovery cd in gedaan maar het heeft geen zin
alvast bedankt voor de hulp groeten thomas. :thumb:

Windows 7 opnieuw installeren misschien. Kan zijn dat er wat mis is gegaan tijdens de installatie.

Reactie:

ik heb de cd er opnieuw ingedaan van windows 7 , maar hij komt niet verder je ziet nogsteeds windows vista eerst een stukje laden dan zie je groot grijs beeld en daarna gewoon weer can not open file c:\recovery.dat.

ik heb de cd er opnieuw ingedaan van windows 7 , maar hij komt niet verder je ziet nogsteeds windows vista eerst een stukje laden dan zie je groot grijs beeld en daarna gewoon weer can not open file c:\recovery.dat.

probeer je hdd te formatere bıj de pczaak en dan kan je volgens mıj opnıeuw ınstalere heb je dıe wındows 7 gekocht of gedownload?

Ik hem 'm op een cd gezet met alles erop en eraan.
ik heb net de recovery dvd erin gedaan en nu geeft hij iets heel anders aan ik heb op volgende geklikt en nu doet m'n laptop een Recovery progress ,
(P.s laptop soort is Asus X58LE):thumb:

Ik hem 'm op een cd gezet met alles erop en eraan.
ik heb net de recovery dvd erin gedaan en nu geeft hij iets heel anders aan ik heb op volgende geklikt en nu doet m'n laptop een Recovery progress ,
(P.s laptop soort is Asus X58LE):thumb:

probeer je hdd lostekopele morge ofz neem hem mee naar de pczaak en dan vraag je gwn voor formatere zal wel lukke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan