groot probleem- oude mappen nietmeer bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crackslack

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
ok om een lang verhaal kort te maken:
mijn laptop was Service Pack 2 aan het downloaden, aan het einde hiervan melde hij een fout en begon Service Pack te uninstallen. Dit duurde echt eeuwen en toen heb ik mijn PC manueel uitgezet. Bij het aan zetten wou hij niet meer opstarten, daarom heb ik mn laptop geboot via de cd-rom van XP.
Nu zijn al mijn instellingen anders en vind ik mijn oude mappen en internetverbindingen enz. er niet meer op terug (mijn laptop werkt ook zeer traag).
Als ik de beschikbare ruimte controleer heb ik nog 40% schijfruimte over, dit is hetzelfde van vroeger...dit betekent dus dat mijn oude bestanden nog op mijn schijf staan...maar waar? :confused:

Ter info: system restore point werkt niet aangezien ik Windows opnieuw geinstalleerd heb.
Iemand die mij kan helpen? :shocked:

Weet je geen bestandsnamen meer en kun je niet gewoon zoeken doen het staat vast wel ergens heel ver weg gestopt door die stomme microsoft bende.

Zo niet controleer eens of windows in de instellingen niet van alles verborgen heeft of zoiets.

ja ik heb mn files teruggevonden. Ik ben nu eerst back ups aan het maken om daarna mn recovery cd te gebruiken...want door een andere windows versie te installeren werkt mn pc maar half meer :(

Weet u trouwens soms of ik mijn bestanden houd of verlies als ik mijn recovery cd gebruik?

Als het goed is laat ie alles wat niet standaard is staan, maar je moet altijd van het ergste uit gaan met Windows vind ik.
Je stuit altijd op dingen die in theorie niet mogelijk zijn maar wel inneens gebeuren dus je moet altijd zorgen dat je overal backups van hebt, als je niet meer kunt branden kun je ook nog proberen om zoveel mogelijk naar jezelf te mailen, je kunt bijvoorbeeld bij G-Mail volgens mij 1GB aan data in je inbox hebben.

Groeten Mark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan