Groot probleem [volgens mij]

• Onderwerp starter Onderwerp starter sdr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sdr

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2001
Ik heb van de week MSN 6.2 verwijderd van mijn pc omdat ik elke keer het inlogscherm kreeg te zien terwijl ik niets doe met MSN [staat altijd uit]
Maar nu het is verwijderd komt dat inlogscherm nog steeds,dus wat doe je dan ,juist je logt in om te kijken of er iets gebeurt,maar er gebeurt dus niets,geen MSN
Ik gebruik een heel lang paswoord zodat het moeilijk wordt om te worden gehackt,maar nu twijfel ik toch wel heel erg.

Wat is hier aan de hand en wat kan ik er tegen doen.

Bedankt voor jullie reacties alvast

Ik denk dat toen je ging verwijderen msn nog in de taakbalk stond, waardoor de executable niet kon worden verwijderd. Daarnaast staat ze nog steeds ingesteld om opgestart te worden wanneer windows start.
Kijk even of msn in de taakbalk staat en als dat zo is sluit deze dan af. Kijk vervolgens in je softwarelijst of ze er nog tussenstaat en verwijder hem dan. Staat hij er niet meer tussen start dan msconfig bij start=>uitvoeren en verwidjer daar het vinkje voor msnmsgr.exe bij het tabblad opstarten. Zoek daarna op je pc naar msnmsgr.exe en hernoem deze (bijv. msnmsgr.bak) zodat het later altijd nog etruggezet kan worden mocht het fout gaan.

Bedankt voor je reactie.
Al dit alles heb ik al gedaan.
Ik heb het op de juiste manier verwijderd.
Ook me cookies en me internet files verwijderd maar niets helpt.

Heb je de in XP ingebouwde MSN versie ook verwijderd?
Kijk eens of Hijackthis nog iets vind wat met MSN te maken heeft of zoek eens binnen het windows register (maar pas daar wel mee op).

Die versie van xp heb ik met een tooltje verwijderd zodat ik daar geen last meer van heb.

Ik ga het maar eens opnieuw installeren en dan weer verwijderen om te kijken of het dan nog zo is.

Bedankt voor de Hijackthis tip die ga ik ook even doen.

Ik heb dus MSN 6.2 opnieuw geinstalleerd en weer verwijderd,alles nagekeken,register schoon gemaakt met regcleaner,msconfig nagekeken enz. enz.
windowsmessenger staat er niet meer op.

Ik dacht er dus vanaf te zijn maar nu blijkt dat het inlogscherm pas komt als ik op de site van FTN ben,op het moment dat ik daar kom dan komt na een poosje dat inlogscherm weer,ik kan dan niets doen op de site van ftn,pas als ik het inlogscherm verwijder dan kan ik ook weer wat doen op ftn.

Ik snap er helemaal niets meer van en het is om gek van te worden van zoiets.
Ik heb er een foto van gemaakt voor als je het wilt zien of niet gelooft,mail me dan op richardenans@zonnet.nl[/email

[B]EDIT[/B]

Ik kwam later tot de ontdekking dat het inlogscherm wat zomaar komt opzetten er anders uit ziet dan die van MSN 6.2.
Zou wel een foto willen laten zien maar weet niet hoe dat moet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan