groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nedootje

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
38
Hallo,

Ik heb nu al voor de vierde keer in een maand mijn pc geformateerd en opnieuw geïnstalleerd, omdat ik iedere keer last had van virussen. En dat terwijl ik toch goed oplet.
Bij mij is het zo dat svchost.exe iedere keer na enige tijd vastloopt, waardoor internetten bijna onmogelijk wordt. Net weer opnieuw mijn pc geïnstalleerd en weer loopt svchost.exe vast. @#$!
Het lijkt steeds te gebeuren nadat ik IExplorer 6 heb geïnstalleerd op Windows 2000.
Is dit wellicht een ander probleem dan dat van een virus?
Momenteel ben ik maar linux gaan gebruiken.

Groetjes,
Nedo
 
Nedo,

Het is mij niet duidelijk wat de bedoeling is van deze vraag? Wil je terug naar Windows? Heb je problemen met Linux? Kortom leg a.u.b even uit wat je wil bereiken met deze vraag.

Met vriendelijke groeten,
 
Op mijn pc heb ik geinstalleerd: Windows 98 en vervolgens Windows 2000 (naast elkaar).
Linux staat op een andere partitie en is alleen te openen via een opstartdiskette.
Als ik de Windows partities formateer (ook de mbr) en alles opnieuw installeer lijkt alles goed te gaan. Vervolgens ga ik internetten en na enige tijd krijg ik de melding dat "svchost.exe" is vastgelopen. Op dat moment wordt internetten erg onprettig. Ik had van dit probleem gehoord als zijnde een probleem dat wordt veroorzaakt door het msblaster virus. Daar heb ik naar gezocht, maar niet gevonden.

De vraag is dan: Waardoor loopt svchost.exe toch steeds vast??
Komt het door een virus of is er een ander probleem?

Groetjes,
Nedo
 
Hoi,

Ik heb Windows 2000 opnieuw geinstalleerd. Deze keer heel vlug over de oude versie heen.
Alles lijkt nu goed te werken.

Groetjes,
Nedo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan