Groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
ik heb nod32 geinstalleerd en ik wil opnieuw opstarten omdat dat moest, maar nu doetie helemaal niks meer. hij start op tot het scherm waar alle accounts staan, dus waar je je aan kunt melden. dan wil ik op mijn account drukken maar doet hij niks meer. ik kom dus helemaal niet meer in windows, ik weet niet of het ligt aan de instalatie van nod32, maar kan iemand mij misschien helpen?

Laten we er vanuit gaan dat jij XP gebruikt.
Computer uit.
Computer weer aanzetten en tijdens opstartne regelmatig op F8 drukken.
je komt dan in een dos scherm (zwart met wit)
kies daar voor laatst bekende werkende configuratie.

puppie zei:
Laten we er vanuit gaan dat jij XP gebruikt.
Computer uit.
Computer weer aanzetten en tijdens opstartne regelmatig op F8 drukken.
je komt dan in een dos scherm (zwart met wit)
kies daar voor laatst bekende werkende configuratie.

nou ik weet al wat meer, ik moet het administrator wachtwoord geven maar dat zou ik echt niet meer weten, is er een manier om een ander wachtwoord in te stellen?

heb je dat wachtwoord ooit ingevuld zo nee dan leeg laten en gewoon op ok of enter drukken.

puppie zei:
heb je dat wachtwoord ooit ingevuld zo nee dan leeg laten en gewoon op ok of enter drukken.
ja dat heb ik ook geprobeerd maar dan gebeurd en niks, en ik heb ook al een progje gedownd waarmee ik kan achterhalen wat het ww zou zijn als er een was ingesteld, maar daar stond dat er geen was ingesteld.

en ben je nu al via mijn manier aan het werk geweest.

puppie zei:
en ben je nu al via mijn manier aan het werk geweest.
ja gesprobeerd maar werkte niet. beeld blijft zwart, als ik dus bij dat wachtwoord niks doe en gewoon op enter druk, komt er niet te staan dat t fout is, maar er komt een nieuwe regel met C:\WINDOWS. moet ik daar misschien iets invullen?

via mijn manier kun je ook in de veilige modus komen.
Dan zou je nod32 eens kunnen verwijderen.

welke versie van XP heb jij de home of de pro versie.

puppie zei:
via mijn manier kun je ook in de veilige modus komen.
Dan zou je nod32 eens kunnen verwijderen.

welke versie van XP heb jij de home of de pro versie.

ik heb de home versie. het probleem is nu, ik heb dat herstellen gedaan, er stond geen administrator wachtwoord en daarna moest ik iets invullen, heb ik op internet gevonden. dus ik heb alles gedaan en hij ging het volume op fouten controleren, dat duurde heel lang. en toen het klaar was moest ik exit typen, en dan zou hij opnieuw opstarten en dan zou het probleem verholpen zijn. maar als hij dan dus opnieuw opstart kom ik weer in dat zwarte scherm met witte letters, en dan kan ik kiezen tussen 5 dingen:

veilige modus opstarten
veilige modus met netwerkopties
veilige modus met opdrachtprompt
laatste goede instellingen opstarten (o.i.d.)
normaal opstarten

maar wat ik ook kies, ik krijg gewoon een zwart scherm en niks anders te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan