groot probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik heb zojuist een XFX nVidia GeForce 7800GS 256MB DDR3 AGP aangeschaft,maar als ik hem in mijn pc steek en mijn pc weer wil aandoen gaat er een alarm af.
Ik heb gewoon mijn oude kaart eruit gehaald (ook agp kaart , gforce 5200 fx 256mb) en mijn nieuwe volgens mij er goed ingestoken.
Het ligt zeker aan de nieuwe videokaart want als ik hem eruithaal en mijn oude erinsteekt is er geen alarm.
Mijn pc gegevens :
pentium4 3200 ghz
1024 ddr geheugen.

Wie kan er me helpen?
 
Je zal vast vergeten zijn om EERST binnen apparaatbeheer de oude kaart te de-installeren, (installatie ongedaan maken)

Doe dat maar eens eerst VOORDAT je de kaart er fysiek uittrekt.
 
ik heb het stuurprogramma via configuratiescherm-systeem-apparaatbeheer verwijderd maar het alarm blijft :(
 
ja, oke, maar heb je het verwijderd met de nieuwe of de oude kaart erin?
 
de nieuwe video kaarten van tegewoordig hebben externe stroom aansluiting van de voeding nodig heb je die aan gesloten? (zelfde stekker als naar de hardeschijf gaat)
gaat meestal aan de achterkant van de video kaart erin
 
caseda zei:
de nieuwe video kaarten van tegewoordig hebben externe stroom aansluiting van de voeding nodig heb je die aan gesloten? (zelfde stekker als naar de hardeschijf gaat)
gaat meestal aan de achterkant van de video kaart erin

dat klopt,dat heb ik niet aangesloten , en waaraan moet ik dat aansluiten ? er zit een kabeltje bij met rood zwart en gele draden
 
Staat in de manual, heb je een verloopkabeltje erbij met 2 stekkertjes?
 
steffiestones zei:

Dan kijk je bij je voedingsdraden welke rechtstreeks in de molex past of je gebruikt dat verloopje, en kijk welke daar in passen, maar nogmaals, volgens mij staat dat in de manual.
 
ik heb de gforce 6600 van xfx ik had dat eerst ook ik bij mij stond het achter in het gebruikers boekje
 
Lange Pier zei:
Dan kijk je bij je voedingsdraden welke rechtstreeks in de molex past of je gebruikt dat verloopje, en kijk welke daar in passen, maar nogmaals, volgens mij staat dat in de manual.


ok,ff checken
 
ik vind geen aansluitingen meer vrij die naar van mijn voeding lopen,moet ik anders een of ander e koppeling maken? er zit een kabel bij met aan de ene kant 2 platte witte koppen(wijfetjes) aan de andere kant 1 mannetje
 
steffiestones zei:
ik vind geen aansluitingen meer vrij die naar van mijn voeding lopen,moet ik anders een of ander e koppeling maken? er zit een kabel bij met aan de ene kant 2 platte witte koppen(wijfetjes) aan de andere kant 1 mannetje

Die passen op de stekkers voor een floppy drive, denk ik, of een molex splitter halen, die split de voeding voor een cdrom of hdd, heb je er eentje extra, die past volgens mij ook achterin die kaart, even proberen.
 
opgelost,heb alles aangesloten en alarm is weg,thank you guys and keep this site alive !!!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan