groot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb voor de installatie een cd gebruikt waar XP home met sp2 opstaat. Deze cd heb ik al meerdere keren gebruikt .Ik was niet met internet verbonden, omdat ik de HD geformateerd had.
Het euvel is ontstaan nadat ik win live care heb proberen te installeren:evil::evil::evil:, dus al voor de herinstallatie.Installatie van dit programma mislukte en ook kon ik het er niet meer afgooien.
Ik probeerde juist van het probleem af te komen door xp er op nieuw op te zetten

Mocht er iets zijn 'overgebleven' op die HD ( dat weet ik dus niet zeker ) dan moet je deze HD grondig cleanen. Een format via windows kan dan soms ontoereikend zijn. In zo'n geval doe ik buiten windows om een ( NTFS ) format, er blijft niets meer op die schijf achter. Windows zal a.h.w. alleen het virtuele oppervlak van de schijf zien, wat er 'onder' nog zit zou voor windows verborgen moeten blijven. Vertrouw je het echt niet dan zou je moeten shredderen. Dus ook 'onder' het oppervlak cleanen. Dan pas nieuwe installatie van XP. Nogmaals, dat hoeft het hier niet te zijn. Maar als je hardware 100 % gecontroleerd is dan zoek je het in het softwarematige deel.

Ik heb dezelfde soort klachten als jij hier gehad na een SP3 installatie waarbij professionele prgr's zelfs lieten weten dat er HD's defect waren .. Maar alle problems solved :) na verwijderen van de installatie exe file die notabene op een andere dan de windows schijf weg gesaved was .....

Laatst bewerkt:
Mocht er iets zijn 'overgebleven' op die HD ( dat weet ik dus niet zeker ) dan moet je deze HD grondig cleanen. Een format via windows kan dan soms ontoereikend zijn. In zo'n geval doe ik buiten windows om een ( NTFS ) format, er blijft niets meer op die schijf achter. Windows zal a.h.w. alleen het virtuele oppervlak van de schijf zien, wat er 'onder' nog zit zou voor windows verborgen moeten blijven. Vertrouw je het echt niet dan zou je moeten shredderen. Dus ook 'onder' het oppervlak cleanen. Dan pas nieuwe installatie van XP. Nogmaals, dat hoeft het hier niet te zijn. Maar als je hardware 100 % gecontroleerd is dan zoek je het in het softwarematige deel.

Ik heb dezelfde soort klachten als jij hier gehad na een SP3 installatie waarbij professionele prgr's zelfs lieten weten dat er HD's defect waren .. Maar alle problems solved :) na verwijderen van de installatie exe file die notabene op een andere dan de windows schijf weg gesaved was .....

Maar dat kan volgens mij niet, omdat het een nieuwe harde schijf is.Ik dacht namelijk dat mijn andere defect was en heb er een nieuwe ingehangen, maar het probleem blijft bestaan

Maar dat kan volgens mij niet, omdat het een nieuwe harde schijf is.Ik dacht namelijk dat mijn andere defect was en heb er een nieuwe ingehangen, maar het probleem blijft bestaan

Bosduiveltje : excuus want dat had ik moeten lezen. Ervan uitgaande dat er geen internet update ( als je maar heel even met xp sp2 op internet zit dan kan die update al plaatsvinden als je hebt ingesteld op automatische updates ) naar die schijf heeft plaatsgevonden. Dan laat ik het verder aan de experts hier over .. ik hoop dat je het probleem oplost en dat het iets eenvoudigs mag zijn :) ..

Laatst bewerkt:
Hoi !

Geheugen of mobo.......heb ik een aantal posten eerder al vermeld !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Geheugen of mobo.......heb ik een aantal posten eerder al vermeld !

Greetz,

Harry.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben:p

Sorry , ik plaag maar een beetje, want ik weet het inmiddels bijna 100% zeker.
Ik heb eens goed na mijn mobo gekeken en heb 3 condensatoren gevonden waarvan het topje bol staat. Bij eentje staat het kruisje(of hoe je dat ook maar zegt:o, )zelfs ietsjes open.

Ik ga nu dus een ander mobo kopen en dan moet het probleem opgelost zijn.

iedereen bedankt voor de adviezen.:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan