Groot Spyware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WoordKeuZe

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Ik heb last van een spyware-programma die niet te zien is door Spybot. Als ik een ander anti-spyware programma opstart sluit die hem direct af (bijv. Ad Aware of HijackThis). Hij blijft maar pop-ups openen over online pokeren etc. Heeft iemand hier eerder last van gehad of heeft iemand tips om ervoor te zorgen dat dit van mijn pc verdwijnt?

Met vriendelijke groet,

Misha Scholte

Probeer Ad-Aware eens in veilige modus te draaien. Laat ook Ewido je computer een scannen. Ewido

Voordat je bovenstaand programma laat scannen dien je deze wel eerst te updaten.

Het heeft helaas niet mogen baten! Hij vond er wel meteen 41 stuks meer, maar ik denk niet net degene die voor zoveel overlast zorgt.

Heb je nog andere ideeën?

Als ik mijn taakbeheer wil openen zegt die ook dat dit verboden is door de Administrator, terwijl ik dat zelf ben!

Begrijp ik nu goed dat Ad-Aware wel de scan-sessie heeft afgerond of niet? Ewido heb je ook laten scannen?

Ik heb beide laten scannen. Ad-aware vond er 41 (die spybot eerder niet had gevonden), Ewido vond niets verkeerds. Ik heb zelfs Spybot ook nog een keer laten runnen en die vond ook niks vreemds.

In deze mode (dus de niet-veilige mode) doen Ad-aware & ewido het ook niet. Alleen Spybot kan zichzelf openen en scannen, de anderen sluiten zich direct af.

Ik word hier echt gek van, om de minuut een pop-up van errorscan.nl ofzo iets die zegt dat mijn pc een fout heeft. De fout ben jezelf verdomme!!!

Het wordt tijd dat je een HijackThis logje gaat plaatsen, alhoewel dat doet het ook niet geloof ik he? In ieder geval wil ik je adviseren om onderstaand even te doen.

Hijackthis-logjes kunnen worden geplaatst op www.hijackthis.nl/forum/ of www.nucia.nl
Afhankelijk van waar je je logje plaatst, dien je eerst en vooral de richtlijnen te lezen van het forum zelf omtrent het plaatsen van je log. Dit kan respectievelijk hier of hier

Ik ben bekend met hijackthis, dat programma heeft mij al meerdere malen uit de brand geholpen. Ik ga eens kijken of hijackthis werkt in veilige modus, daar zou die het dan wel in moeten doen neem ik aan gezien Ad-aware het ook doet in die modus.

Bedankt voor je advies!

Wat je ook even kan doen is je harde schijf op fouten laten controleren, dat helpt je in eerste instantie niet van je echte probleem af maar het kan wel zorgen dat Ad-Aware zijn scannen kan afmaken.

Die site doet het helaas niet bij mij, opent zich ook al niet.

Kunt u mij misschien helpen met de hijackthis log? hier is die mocht u kunnen helpen!

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:01:47, on 24-9-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, logjes worden hier niet meer nagekeken. Welke site doet het niet, Nucia of HijackThis.nl ?

Beide doen het niet meer. Ik heb nu meerdere sites geprobeerd, alleen fok.nl, nu.nl, helpmij.nl en google.nl doen het van de reguliere sites die ik check.

Zit er niets anders dan een format C: voor mij op? :(

Overigens, een vriend van me raadde me aan om AVG Anti-virus te runnen, die doet het wel en hij scant nu op virussen. Kan het een virus zijn?

Het kan geen kwaad, alleen denk ik niet dat je dan van je probleem verlost bent. Laat me even denken wat we hier aan kunnen doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan