groot virus en spyware probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Een week geleden kwam ik tijdens het downloaden van een bestandje ineens het programma: windows antivirus 2008 mee en installeerde zich automatisch. op zich vervelend want ik had NOD32 er al op staan en 2 is ruzien. Het bracht echter ook virussen mee. Het ging scannen en vond ruim 1600 virussen en in een mum van tijd kon ik niet meet mijn harde schijf vinden en de map met start programmas was ook weg configuratiescherm was weg bij start alles weg. Dus maar de harde schijf geformatteerd Niet snel maar grondig en volledig dus. Nu ben ik alles aan het terug plaatsen en had een probleem met mijn virrusscanner dus ik dacht even er af halen en opnieuw installeren, en wat denk je staat die ***** windows antivurus er weer op en weer scant hij en zegt ik vind 1600 virussen terwijl ik niet eens aan het downloaden was is het ineens meegekomen hoe kan dat? het gevolg is dat als ik nu de pc aan zet ik een waarschuwing krijg dat er virussen en spyware zijn aangetroffen en dat ik een degelijk programma moet installeren om dit te verwijderen maar verder dan de waarschuwing kom ik niet eens meer. Het is een blauw scherm met eem geel/blauwe waarschuwing. Ik zat er aan te denken om in de velige modes dat antivir er af te halen als dat lukt maar hoe kom ik in de veilige modus? Of kan ik beter weer de harde schijf formateren in de hoop dat het weg blijft?

Ik zit nu trouwens op de laptop

Laatst bewerkt:
Formatteren en als je geen beveiliging hebt je verbinding verbreken zou ik zeggen !!

virus probleem

Oke maar het is geen garantie dat het niet terug komt. Ik heb net alles geformatteerd en net terwijl ik niet online ben komt dat programma binnen. Kan dus ook al als je niet online ben. Je zou gewoon je internet er uit moeten halen als je niet online ben lol

Als je na het formatteren besmette zaken terug zet schiet het idd niet op.

Ik heb precies hetzelfde. Hij herkent mijn c schijf niet meer en onder start vind je alleen de knop op je computer af te sluiten. dus alle programma's en configuratiescherm zijn ook weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan