Groot windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

elmadi

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
25
Bij controle van mijn systeem zie ik dat de map Windows op de C-schijf 3.81 Gb groot is . Dit lijkt mij veel te groot. Wat kan ik hiraan doen om meer ruimte vrij te maken op mijn harde schijf?

Er staan veel files op met de begin term : $Ntuninstallkb.....
Kan ik die eraf gooien?
en wat met $Mi131uninstall....


Graag een antwoord?

met vriendelijke groet
Dick
 
Ik zou niet zomaar bestanden gaan verwijderen, zoek met google op bestandsnamen, dan kom je een heel eind. Ccleaner ruimt inderdaad allerlei overbodige bestandjes op. Laatst heb ik 1,5gb op een computer verwijderd met dat programma. Dit zijn natuurlijk niet alleen bestanden die in de map Windows zitten.
 
Jep, en als je bij het onderdeel Cleaner onderaan de aanvinkvakjes als volgt instelt, zijn meteen je Hotfix Deïnstallatieprogramma's mee gewist de ($NTUninstall-mappen). Doe dit enkel als je momenteel geen problemen ervaart met je systeem.

cc_hotfix_uninstall.gif
 
Laatst bewerkt:
Hallo James007.

Zls ik zeker de hotfix uninstallers verwijderd met CCleaner, om hoveel ruimte gaat het dan, ik heb windows XP.
 
Vink het eens mee aan en druk op "Analyseren" in plaats van "Opschonen", dan berekent hij hoeveel MB je "zou" verwijderen (en je krijgt ook een lijst van wat je allemaal zou verwijderen). Echt verwijderen doe je pas bij "Opschonen".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan