Hi!
Ik heb een pagina gemaakt bestaande uit drie frames: mainframe, topframe en leftframe. Nu wil ik graag als je naar beneden scrollt dat automatisch de leftframe meescrollt,met het mainframe, zonder dat ik zo'n scrollbalk zie bij het leftframe.
Hoe doe ik dit?
Mijn code is alsvolgt
Als ik nu bij leftframe noresize weghaal of ik maak van scrolling auto dan krijg ik een scrollbalk te zien. Hoe kan ik dit voorkomen?
Alvast bedankt voor je antwoord
Groet maike
[Moderator-Edit] Html-code tag geplaatst om de code heen. [/Edit]
Ik heb een pagina gemaakt bestaande uit drie frames: mainframe, topframe en leftframe. Nu wil ik graag als je naar beneden scrollt dat automatisch de leftframe meescrollt,met het mainframe, zonder dat ik zo'n scrollbalk zie bij het leftframe.
Hoe doe ik dit?
Mijn code is alsvolgt
HTML:
<frameset rows="180,*" cols="*" frameborder="no" border="0" framespacing="0">
<frame src="Frames/TopFrame.html" name="topFrame" scrolling="No" noresize="noresize" id="topFrame" title="topFrame" />
<frameset rows="*" cols="190,*" framespacing="0" frameborder="no" border="0">
<frame src="Frames/LeftFrame.html" name="leftFrame" scrolling="No" noresize="noresize" id="leftFrame" title="leftFrame" />
<frame src="Frames/FrameIndex.html" name="FrameIndex" id="FrameIndex" title="FrameIndex" />
</frameset>
</frameset>
Als ik nu bij leftframe noresize weghaal of ik maak van scrolling auto dan krijg ik een scrollbalk te zien. Hoe kan ik dit voorkomen?
Alvast bedankt voor je antwoord
Groet maike
[Moderator-Edit] Html-code tag geplaatst om de code heen. [/Edit]
Laatst bewerkt door een moderator: