grootte selectievakje wijzigt bij aanpassen rijhoogte access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Benter

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Bij het aanpassen van de rijhoogte in een gegevensblad, past zich de grootte van een selectievakje (onder bezit en overleden) ook automatisch aan. Heb net een nieuwe laptop en draai op office 365. Op mijn oude laptop had ik dit niet. Wat is de oorzaak hiervan? Bij de eigenschappen van het selectievakje zie ik nergens een optie staan waarbij aangegeven kan worden dat de grootte automatisch aangepast moet worden. Heeft iemand dit al eens eerder bij de kop gehad en hoe op te lossen. Zie bijgaande afbeelding.

Knipsel.PNG

Ik snap je vraag even niet: wil je dit nu wél hebben, of niet?

Ik heb het nog niet gezien, maar ik kan wel even kijken wat er bij mij gebeurt in A365.

Je hebt gelijk dat dit effect er in zit in de Gegevensbladweergave. Ik gebruik 'm nooit, want ik vind 'm gruwelijk: ik maak dan altijd een doorlopend formulier. En guess what: daar heb je het niet :). Overigens is de grootte in de lijstweergave niet aan te passen; maakt niet uit hoe groot hij is, hij blijft in de eigenschappen 0,6cm aangeven.

Juiste constatering Octafish. Ik ben nog even niet verder aan het kijken geweest hoe ik dit op kan lossen. Wellicht is de oplossing die jij meegeeft een oplossing waarmee ik uit de voeten kan. Ik vind het geen gezicht dat het selectievakje uit zijn/haar fatsoen wordt getrokken wanneer de rijhoogte wordt aangepast zonder dat je dit wilt. Dank voor je reactie. Ik ga mijn vraag op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan