Grote bestanden downloaden traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelaw

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2006
Berichten
41
Als ik kleine bestanden download bv 13 mb dan gaat dit in enkele seconden en heb ik een 100 kb/sec tot 300 kb/sec

maar als ik grotere bestanden wil downloaden bv 500 mb dan gaat het een stuk trager maar 5 kb/sec tot 20 kb/sec

waar kan dit aan liggen?

mijn provider : telenet
ik heb 12 GB volume , en daar heb ik nog 60% van over
ik heb een windows vista

en ik gebruik mijn draadloze router , maar op de computer heb ik geen draadloos
maar de draadloze router werkt dan als een gewone router met een kabeltje in de router en dan in mijn pc

dat is een Belkin Wireless G Plus Router

Greetz
 
Kheb al Download Accelerator Plus gedownload daar krijg ik toch ook maar 30kb/sec - 40 kb/sec

maar dat klopt toch niet dat het dan super traag gaat downloaden bij trage bestanden
 
Als het van p2p netwerken is dan ben je zowieso afhankelijk van anderen.

Waar vandaan download je?
 
Als het van p2p netwerken is dan ben je zowieso afhankelijk van anderen.

Waar vandaan download je?

Gewoon via firefox , ook de p2p downloads gaan eventraag
nu ben ik Knight Online aan het downloaden (500MB) en sinds ik de vraag heb gepost heb ik nu 70 mb gedownload , met Download Accelerator Plus ,

Mijn laatste download van een klein bestand was aan 400 ks/sec ! en de grote bestanden .... rampzalig traag

Greetz
 
download accelerator

Download accelerator vind ik zelf niet echt een goed programma. Heb je het al geprobeerd zonder download accelerator. Het kan ook door download accelerator vertraagd worden
 
Download accelerator vind ik zelf niet echt een goed programma. Heb je het al geprobeerd zonder download accelerator. Het kan ook door download accelerator vertraagd worden

Nee , ik heb DAP gedownload omdat het zo snel ging als ik het niet gebruik gaat het NOG trager ...
 
Ik vroeg waar vandaan je downloadt, niet waarmee. Je zou eens een url kunnen geven, dan kunnen we vergelijkings data geven.
Verder kan je nooit verwachten dat je overal fullspeed downloads kan halen, dat lukt me enkel op nieuwsgroepen.
 
Ik vroeg waar vandaan je downloadt, niet waarmee. Je zou eens een url kunnen geven, dan kunnen we vergelijkings data geven.
Verder kan je nooit verwachten dat je overal fullspeed downloads kan halen, dat lukt me enkel op nieuwsgroepen.

Ik ben dus , Knight online aant downloaden http://dw.com.com/redir?edId=3&siteId=4&oId=3000-7541_4-10367095&ontId=7541_4&spi=4794f8bb2363a6f8e560235d74ba7383&lop=link&tag=tdw_dltext&ltype=dl_dlnow&pid=10744317&mfgId=6280179&merId=6280179&destUrl=http%3A%2F%2Fwww.download.com%2F3001-7541_4-10744317.html%3Fspi%3D4794f8bb2363a6f8e560235d74ba7383

Ja , maar alle downloads gaan zo traag gelijk van welke website ..
 
Vanaf die URL kom ik rond de 10 kb/sec, waardeloos dus en dat ligt ook niet aan jou.

Ik heb "knightonline 1.506" in google getikt en heb een andere url gevonden waarop ik >500 kb/sec haal.
Probeer deze eens: http://www.freewarefiles.com/downloads_counter.php?programid=23195

(kies de 1e server)

Thx , ik haal 1000 kb/sec op die download ! xD
waar kun je dat testen die snelheid dat jij zegt van 10 kb/sec ? of kijk jij gwn op je pc .

maar kheb nu nog altijd het traag downloaden bij de p2p programma ik gebruikt bittorrent ..
 
Het loont altijd om alternatieve links te proberen.
Sommige sites staan bekend om trage DL snelheden.

Ik heb die 10 kb gewoon zelf gemeten op mijn PC door dezelfde url te volgen.
Een testsite zoals www.speedtest.nl laat wel zien of je max snelheid wel gehaald wordt, maar dat is geen enkele garantie dat je dat op elke andere website haalt.

Bittorrent heb ik geen ervaring mee, zoals ik al zei - newsgroepen, Newsleecher en zo, dat gaat op fullspeed. Je betaald dan wel een abonnement voor betrouwbare fileservers en grotere retentietijden.
Maar we raken offtopic...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan