grote bestanden verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiero

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Vraagje:
Ik heb een Acer laptop met Vista basic.
Nu heb ik er een bestand opstaan met een grote van 6 GB.
Ik wil dit bestand nu graag verplaatsen naar een media speler,maar dat gaat niet want dan krijg ik de melding:"Bestand is te groot voor het doelbesturingssysteem".
Wie weet hier een oplossing voor???

je zou dat bestand kunnen splitsen
NTFS kan wel zulke bestanden aan,maar ik betwijfel of dat met die media player gaat

nee ben bang dat ik het bestand(film) niet kan splitsen

De harde schijf is een FAT32 en ook ik denk dat als ik hem omzet naar NTFS de media speler niet meer werkt

nee ben bang dat ik het bestand(film) niet kan splitsen

De harde schijf is een FAT32 en ook ik denk dat als ik hem omzet naar NTFS de media speler niet meer werkt

je kan hem wel splitsen met bijvoorbeeld(ik noem maar) de windows movie maker en het er dan als 2 films opzetten moet je op de helft ongeveer wel een keertje wisselen van filmbestand :P

je kan hem wel splitsen met bijvoorbeeld(ik noem maar) de windows movie maker en het er dan als 2 films opzetten moet je op de helft ongeveer wel een keertje wisselen van filmbestand

Ja hallo zo goed ben ik nu ook weer niet met de pc:confused:;)

Ik kan wel mijn filmbestand ,doormiddel van een video converter,rechtstreeks naar de media speler weg zetten,alleen is ie dan wel een uurtje of 7 bezig :mad:

Ja hallo zo goed ben ik nu ook weer niet met de pc:confused:;)

Ik kan wel mijn filmbestand ,doormiddel van een video converter,rechtstreeks naar de media speler weg zetten,alleen is ie dan wel een uurtje of 7 bezig :mad:

het is simpel
zoek het programma Windows movie maker op de pc op
laad de film erin
druk ongeveer op de helft van de looptijd/groenbalkje en druk dan op splitsen :D
delete de 2de helft en druk op maak filmbestand

doe ditzelfde nog eens maar gooi nu het eerste deel weg
(je kan het project ook opslaan maakt het precies gelijk :D)

het is simpel
zoek het programma Windows movie maker op de pc op
laad de film erin
druk ongeveer op de helft van de looptijd/groenbalkje en druk dan op splitsen
delete de 2de helft en druk op maak filmbestand

doe ditzelfde nog eens maar gooi nu het eerste deel weg
(je kan het project ook opslaan maakt het precies gelijk )

Heb ik geprobeerd,maar als ik dat heb gedaan moet ik de bestanden weer om gaan zetten naar MPEG anders kan de media speler het niet afspelen.

Het gehele bestand heeft hij vandaag omzet en is daar 8 uur !!!!!! mee bezig geweest,met een filmpje van 1 uur en 32 minuten:(

Heb ik geprobeerd,maar als ik dat heb gedaan moet ik de bestanden weer om gaan zetten naar MPEG anders kan de media speler het niet afspelen.

Het gehele bestand heeft hij vandaag omzet en is daar 8 uur !!!!!! mee bezig geweest,met een filmpje van 1 uur en 32 minuten:(

hehe dat licht aan je processor :D en het duurt zoizo lang

hehe dat licht aan je processor en het duurt zoizo lang

Vertel mij wat dat mijn processor langzaam is ,wordt er regelmatig "gek" van als ik hem 2 dingen tegelijk laat doen loopt de gehele boel vast.
Ik heb al zitten denken aan meer werkgeheugen maar denk dat ik dan beter een snellere laptop kan kopen dan iets vervangen in deze.

Vertel mij wat dat mijn processor langzaam is ,wordt er regelmatig "gek" van als ik hem 2 dingen tegelijk laat doen loopt de gehele boel vast.
Ik heb al zitten denken aan meer werkgeheugen maar denk dat ik dan beter een snellere laptop kan kopen dan iets vervangen in deze.

ja inderdaad :p Ram werkt niet in jouw geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan