grote bestanden versturen met outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldbird

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
308
Regelmatig heb ik fotobestanden die ik wil versturen met outlook express. De bestanden zijn echter te groot voor de ontvanger. Is er een mogelijkheid in outlook om deze bestanden automatisch te verkleinen?
 
Selecteer de foto's vanuit windows verkenner, klik er met je rechtermuisknop op en kies voor kopiëren naar... en dan voor e-mailontvanger...

Dan opent outlook, komen de foto's automatisch in bijlagen van een nieuw leeg emailbericht en last but not least: outlook vraagt zelf automatisch of het de foto's moet verkleinen of de oorspronkelijke grootte bewaard moet blijven...
 
als ik dat doe, dan opend hij in microsoft outlook ipv express. hoe kan ik ervoor zorgen dat hij express selecteerd?
 
Dan vermoed ik dat outlook is geïnstalleerd als standaard emailclient ipv outlook express, klopt dat?
 
ik gebruik altijd outlook express, microsoft outlook gebruik ik nooit
 
Kijk eens in het startmenu, dan staat daar je standaard emailclient onder de standaard internetbrowser...

Als dat outlook is klik je rechts op programmatoegang en -instellingen waar je outlook express zal kunnen aanduiden.
 
fotos

je kan ook via Picassa werken.
Gaat flitend.
Via google even zoeken en je installeert het zo en daarna webmappen aanmaken en je foto's inzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan