Senso
Inventaris
- Lid geworden
- 13 jun 2016
- Besturingssysteem
- W10 Pro en W11 Pro
- Office versie
- Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Beste Aar,
Met alle respect maar waarom jouw reacties niet beperken tot adviezen en oplossingen voor de vragen en problemen van topicstarters? Waarom moet je dan altijd berichten van anderen bekritiseren en/of onderuit halen? Nergens voor nodig.
Mensen gaan over hun eigen antwoorden en het is aan TS om te kijken doe ik er wel wat mee of niet.
@Sundance
Met alle respect maar waarom jouw reacties niet beperken tot adviezen en oplossingen voor de vragen en problemen van topicstarters? Waarom moet je dan altijd berichten van anderen bekritiseren en/of onderuit halen? Nergens voor nodig.
Mensen gaan over hun eigen antwoorden en het is aan TS om te kijken doe ik er wel wat mee of niet.
@Sundance
Ja, ik ben in staat om dat voor je uit te zoeken en hoogstwaarschijnlijk te vinden maar helaas zoals je kunt lezen is er geen waardering voor als ik dan twee of drie uur zit te zoeken en artikelen zit te lezen (ziet niemand) en deze moet ik dan met soms wel 30 posts integraal hier plaatsen omdat kale links niet mogen. Ik heb daar geen zin meer aan. Niemand ziet dat je een uur of twee bezig bent en dan word je ook nog eens onderuit gehaald en afgekraakt.Waar ik nieuwsgierig naar ben is de oorzaak en wat je kunt doen om het te voorkomen.