Grote letter in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet de laatste berichten goed doorlezen, daar word je naar een andere tab verwezen.

Om verwarring te voorkomen onderstaande maar even in een nieuw berichtje getypt, anders loopt alles door elkaar en wordt het er niet duidelijker op.

Lees bericht 11 nog eens door en ga als je bij emailindeling bent aangekomen, nu eens niet naar "Briefpapier -en lettertypen",
maar ga, eenmaal daar aangekomen : naar "handtekeningen bewerken enz......." en zie (bijlage hieronder) wat je daar aantreft.

Ik weet het, ik weet het, jouw probleem heeft geen tierelier met handtekeningen te maken en derhalve ontgaat de logica van Microsoft mij ook even, maar zie vooral ook de bijlage bij dit bericht (bekijk vooral ook even het tabblad dat geactiveerd is!!!) en probeer het eens. Misschien is het daarna opgelost.
Tenzij wij hier met zijn allen een bug in Outlook hebben ontdekt omdat je, ondanks het kiezen van een andere optie bij "emailindeling", mogelijk tóch bij hetzelfde blad uitkomt, dat zou vreemd zijn en een dus bugje in kunnen houden. Al is er aan de andere kant eigenlijk ook niets vreemds aan dat je door het "binnenstappen door een andere deur" in Windows, toch in "dezelfde kamer uitkomt", dat gebeurt wel vaker in Windows.

Ik weet precies wat je bedoelt, daar heb ik ook de veranderingen aangepast, maar geen resultaat. En trouwens het zomaar spontaan ontstaan.

Laatst bewerkt:
Je moet de laatste berichten goed doorlezen, daar word je naar een andere tab verwezen.

Ik zie alleen maar hetzelfde path zoals in je eerdere antwoord met bijlage ?? uhmm nee toch niet maar de veranderingen die je hier aanbrengt zijn hetzelfde en dus al aangebracht als je niet naar "handtekeningen etc "gaat maar naar "briefpapier etc" Zie nogmaals het probleem in bijlage.

Bijlagen

• groteletter.png
    groteletter.png
    73,5 KB · Weergaven: 78
Laatst bewerkt:
hallo egkok

Ben je er al uit hoe je dat kunt veranderen? ik heb er sinds kort ook last van!
Bedankt vast

Marlene

Hoi,

Opgelost!
Beantwoord je mail. Ga naar (in outlook 2007) tabblad "tekst opmaken" . Bovenaan rechts.
en vervolgens naar "in-uitzoomen".
Zet 'm terug op 100%.

Groetjes

Ben je er al uit hoe je dat kunt veranderen? ik heb er sinds kort ook last van!
Bedankt vast

Marlene
Een volgende keer graag een eigen topic openen. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan