grote mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomtom

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Berichten
85
hallo, ik zou graag een liedje verzenden naar een goede vriendin van mij, maar zo'n liedje is tamelijk groot ( 4 megabite ) en zou naar een hotmail adres verstuurd moeten worden
nu heb ik onlangs ergens gelezen dat je je bestand op een online server zou kunnen zetten, en van daar dan een mailtje wordt gestuurd om te zeggen dat het bestand afgehaald kan worden
weet iemand welke zerver dat is, of hoe ik het bestand toch op de pc van die vriendin zou kunnen krijgen?
( geen msn )
 
Je zou gratis webruimte kunnen krijgen op geocities.com bijvoorbeeld.

Daar kun je maximaal 15 mb uploaden. (max. 5 mb per bestand)

Vervolgens geef je de link naar het bestand en kun je het downloaden.
 
Dat kan wel kloppen dat die link niet werkt, want het moet zijn: http://s2.yousendit.com. Bij deze site kun je bijlagen tot 1 GB 'mailen'. Je upload een file en geeft het mailadres van de ontvanger op. Deze ontvangt dan een mailtje met een download-link, en kan dan de bestanden gewoon downloaden. Werkt makkelijker dan een site openen bij bv geocities. Ik heb zelf bestanden tot enkele tientallen MB´s zo verzonden, en het werkt perfekt. Veel succes ermee!
 
enorm hartelijk bedankt, nu herinner ik het me weer, allemaal bedankt, en kzalt niemeer vergeten :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan