• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Grote Opdracht excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlKhuldi

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Hallo,

Ik heb enkele dagen geleden te horen gekregen op school dat ik een grote opdracht moet maken op excel! Ik heb geprobeerd maar ben nergens terecht gekomen en weet geen raad meer! Het is tegen vrijdag en ik heb nog heel veel werk deze week!

Ik vraag mij dan ook af of er iemand echt super handig is met excel en vooral dan de kanten van de statistiek op excel.

Ik zou hier de opdracht hebben toegevoegd,, maar die is iets te groot ... Dus als je mij zou willen helpen, ten eerste zeer wel bedankt, ten tweede stuur mij een prive bericht en dan stuur ik mijn e-mail adres en kunnen we daar rustig alles doorsturen!

Groeten!:thumb:

schoolopdracht

het is niet de bedoeling om schoolopdrachten te maken op dit forum.

daar leer je zelf trouwens ook niets van.

pas je planning (en prioriteiten) aan en je zult jouw opdracht tijdig klaarhebben.

je hebt trouwens niet eens de moeite genomen om een bestandje te plaatsen.

verwacht je dat wij alles voor jouw gaan maken? :evil:

met vriendelijke groeten,

Oeldere

het is niet de bedoeling om schoolopdrachten te maken op dit forum.

daar leer je zelf trouwens ook niets van.

pas je planning (en prioriteiten) aan en je zult jouw opdracht tijdig klaarhebben.

je hebt trouwens niet eens de moeite genomen om een bestandje te plaatsen.

verwacht je dat wij alles voor jouw gaan maken? :evil:

met vriendelijke groeten,

Oeldere

Hallo,

Zoals ik al zij is het bestand veel te groot (ongeveer 1MB) en d max upload is 100kb ... En het is niet de bedoeling dat jullie dit voor mij gaan maken maar dat jullie mij hints en tips geven in verband met mijn oefening!
Ik verwacht ook niet dat jullie alles voor mij zouden maken! Dat zou idd maar stom zijn!

Gegroet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan