Grote pictogrammen, geen muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Perry87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik gebruik Windows ME en zomaar opeens heeft Windows besloten om grote pictogrammen te gebruiken. Ook kan ik mijn muis niet meer gebruiken en is het beeld niet zo scherp als voorheen. Als ik met het toetsenbord naar het configuratiescherm ga en de resolutie probeer aan te passen is het nog precies hetzelfde na het opnieuw opstarten.
Is er iemand die dit probleem herkent en er misschien een oplossing voor heeft?

Bij voorbaat dank,

Perry
 
Ik denk dat je best eens je videokaart-driver herinstalleert. Indien je niet weet welke videokaart je hebt, geef dan het merk en type van je pc hier eens op ;)
 
Ik heb eigenlijk geen idee wat voor een type het is, alleen dat het een oude HP is. Is er niet iets dat ik kan typen zodat ik een scherm krijg met alle gegevens, ook over de videokaart?

Groetjes Perry
 
Probleem opgelost. Heb bij Uitvoeren c:\scanregw \restore ingetypt en een datum van voor het probleem aangeklikt. Opnieuw opstarten en het probleem was weg! In ieder geval bedankt!
 
nog even als nawoord, als je alle gegevens van je pc wilt zien, houd dan de windows toets (naast cntrl) ingedrukt en druk op r
typ dan in, dxdiag.exe en druk op enter.
accepteer de melding en dan kun je alles zien. als dit niet genoeg is, druk dan op alle gegevens opslaan, kies een locatie en open het bestand, alles staat er duidelijk aangegeven :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan