Grote pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

amier97

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
138
hallo mensen sorry dat ik ff begin over een ander onderwerp maar ik heb een acer aspire one mini laptop en sinds gisteravond zie ik op mijn bureaublad alleen maar grote pictogrammen en groot internet enzovoort. ik heb gepropbeerd om de schermresolutie te wijzigen via eigenschappen op het bureablad, maar dat lukt niet. ik maak me hier egt zorgen over kan iemand mij alsjeblieft helpen ??:(
 
Welkom,

Het is niet gebruikelijk (maar dat heb je ook gelezen in de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan) om je vraag in die van iemand anders te stellen. Daarom heb ik je vraag een eigen plek gegeven.

Je probleem:

Heb je Vista? Dan ctrl indrukken en met je scrollwiel van de muis naar boven of beneden scrollen.
 
Nee meneer , ik heb windows XP Home Edition.
en het gaat niet egt om de grootte van de internetpagina's want die kan ik gwn inzoomen en uitzoomen , maar de groootte van het bureaublad en van de pictogrammen , en mn schermresolutie kan ik niet wijzigen, het blijft maar op 800 bij 600.
kunt u mij helpen ?? alvast bedankt
 
Welkom op Helpmij.:)

waarom kun je de resolutie niet wijzigen? Heb je wel de vollediger videokaart driver geïnstalleerd of kan de monitor geen hogere resolutie aan?
 
ik weet niet of ik de volledige driver ervan heb geinstalleerd,
en de resolutie kan niet lager dan 800 bij 600 dat pijtlje wil niet bewegen.
alvast bedankt
 
Goedemorgen,

Ik weet niet of ik het goed begrijp maar lager 800x 600 zal denk niet gaan dus niet op het pijtje lager drukken maar op hoger wat dan?

Modag
 
dat kan ook niet en ik weet dus niet hoe ik nou de pictogrammen, bureaublad enzovoort een beetje kleiner kan maken want nu is et ook heel erg lelijk
 
welke videokaart heb je? ik denk namelijk dat je gewoon de driver niet geinstaleerdhebt
 
bij de naam van mn videokaart en fabrikant enzovoort staat bij allemaal ; niet van toepassing
 
Hoi,

Misschien is het een optie om terug te gaan met systeem herstel alle programma's buroaccessoires - systeemwerkset -systeemherstel kan je bv naar 31 aug terug gaan.

Modag
 
mijn pc is tog gemaakt.. gelukkig heb ik een kennis die heel goed daar in is , maar toch iedereen heel erg bedankt.. het lag aan de videokaart..


groetjes, amir, nogmaals , iedereen bedankt.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan