Grote problemen spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steel Dogg

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Berichten
24
Beste mensen, ik heb grote problemen met mijn computer. Als ik bijv. een programma installeer, dan werkt het gewoon, het start gewoon op en doet zijn ding.. maar na een dag, uur, of zelfs reboot krijg ik foutmeldingen, of het sluit zichzelf af na het opstarten, of ik krijg de foutmelding: 'R6002 Floating Point support not loaded'

Dit krijg ik bijvoorbeeld met CCleaner en Mixmeister Fusion.. Ook kan ik niet meer in Veilige Modus komen, dan krijg ik een Blue Screen...

Wat moet ik doen en waar ligt dit aan?

Mvg,

Steel Dogg
 
Laatst bewerkt:
Download MBAM (Malwarebytes' Anti-Malware) hier.
  • Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.
  • Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".
  • Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.
  • Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
De log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in MBAM.
Kopieer en plak de inhoud van het logje in je volgend antwoord.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.


:thumb:
 
Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Database versie: 3607
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

21-1-2010 17:35:05
mbam-log-2010-01-21 (17-35-04).txt

Scan type: Snelle Scan
Objecten gescand: 101989
Verstreken tijd: 11 minute(s), 11 second(s)

Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 0
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata bestanden geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 1


Geheugenmodulen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registersleutels geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerwaarden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Registerdata bestanden geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)

Mappen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige items gevonden)


En zo gaat het elke x, maar dan met een andere bestand.. Ik weet gewoon echt niet meer hoe ik dit op moet lossen
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Windowstoets + R - msconfig -tabblad opstarten.

Kijk daar es: er moet een opstart-file met vnn.exe staan.

Vinkje daarvoor weghalen.

Rechtsklikken Computer eigenschappen - geavanceerde systeeminstellingen - systeembeveiliging
Deze uitschakelen, . opnieuw opstarten, opnieuw scannen met mbam, scannen met je Anti-Virus prog, opnieuw herstelpunt aanmaken,.....klaar !

Greetz,

Harry.
 
Hielp niet.. en programma's die blijven gewoon foutmeldingen geven na een aantal uren na installatie.

Alsof alles geblokkeerd word wat ik installeer. Bijv, ik download CCleaner. Ik installeer het, het werkt. En na een tijdje krijg ik een error:



Zoiets, of ik krijg geen foutmelding en het programma sluit zichzelf af...
Waar ligt dit aan??????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan