gta
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2006
Ik heb wat problemen.. Ik wou af van dat menu dat je wachtwoordt moest ingeven. ik wou dat dus wijzigen en dus ging ik dat ook maar doen. Krijg ik te lezen dat een zekere bestand GTGina.dll dat blokkeerd. Dus ik dacht dat mag weg. Nadaarna herstarten en kreeg bericht dat ik dat die welkoms scherm niet kan komen doro dat die bestand GTGina.dll weg is.....
Dan dacht ik maar dat ik maar zou formateren. Maar als ik men cd van windows xp mij pc wil starten krijg ik dat de bestand INF txtsetup.sif weg of beschadigd is. met status 4096.
Wat moet ik nu juist doen om te kunnen formateren. Ik heb Cd-rom asls eerste starter gezet ik druk op enter wanneer het moet maar dan krijg ik dus dat foutje.
Dan dacht ik maar dat ik maar zou formateren. Maar als ik men cd van windows xp mij pc wil starten krijg ik dat de bestand INF txtsetup.sif weg of beschadigd is. met status 4096.
Wat moet ik nu juist doen om te kunnen formateren. Ik heb Cd-rom asls eerste starter gezet ik druk op enter wanneer het moet maar dan krijg ik dus dat foutje.