Grote problemen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter gta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

gta

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2006
Ik heb wat problemen.. Ik wou af van dat menu dat je wachtwoordt moest ingeven. ik wou dat dus wijzigen en dus ging ik dat ook maar doen. Krijg ik te lezen dat een zekere bestand GTGina.dll dat blokkeerd. Dus ik dacht dat mag weg. Nadaarna herstarten en kreeg bericht dat ik dat die welkoms scherm niet kan komen doro dat die bestand GTGina.dll weg is.....

Dan dacht ik maar dat ik maar zou formateren. Maar als ik men cd van windows xp mij pc wil starten krijg ik dat de bestand INF txtsetup.sif weg of beschadigd is. met status 4096.

Wat moet ik nu juist doen om te kunnen formateren. Ik heb Cd-rom asls eerste starter gezet ik druk op enter wanneer het moet maar dan krijg ik dus dat foutje.

Je zult je schijf waarschijnlijk opnieuw moeten partitioneren met fdisk, en dan opnieuw formateren.
Daarna kun je met de instalatiedisk winXp opnieuw instaleren.

Dit klinkt simpel, maar is 't waarschijnlijk niet.
Win98 zou je na formateren opnieuw kunnen instaleren, WinXp heeft een NTFS partitie nodig.
Geen simpele kost als je zoiets nog nooit hebt gedaan.

Er zou een mogelijkheid zijn om een hersel instalatie te doen, maar als je niet meer bij je instalatiedisk kunt komen, wordt dit moeilijker.

:)

met een goede tut moet het toch wel lukken denk ik. maar dan moet ik een goede hebben.

Ik heb het gemakkelijker gedaan. Ik heb mij Windows 98 cd-rom er ingestoken. Kun je snel en gemakkelijk mee formateren. Na dat heb ik snel Windows XP cd in gestoken. En nu bolt hij hele erg snel. Ik heb nu ook ineens er voor gezorgd dat hij goede beveiligd is.

Bedankt voor de raad en hulp.

Nog gemakkelijker is de status van de vraag opgelost geven.

Succes!
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan