Grote Query in een tabel zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsedney

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Hallo allemaal!

Ik heb hele grote query
PHP:
SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS temp1.incidents_id, temp1.date_insert,temp1.memo, temp1.date_solved, temp1.description, tb3.name AS name_insert,tb3a.name AS name_solved FROM ((SELECT tb1.incidents_id, tb1.date_insert,tb1.memo, tb1.date_solved, tb1.employees_id_insert,tb1.employees_id_solved , tb2.description FROM cc_incidents AS tb1 JOINcc_checks AS tb2 ON tb2.check_id = tb1.check_id) AS temp1 JOINcc_employees AS tb3 ON temp1.employees_id_insert = tb3.employees_id) JOINcc_employees AS tb3a ON temp1.employees_id_solved = tb3a.employees_id

Eigenlijk moet alle informatie die door deze query uit de database wordt gehaald in een tabel worden gezet. Iemand een idee ik krijg op het op een of andere manier niet voor elkaar.

Mijn dank is groot :thumb:

De query levert ook wel resultaten op?

Welke database gebruik je?

Omdat het in de sectie PHP staat ga ik er vanuit dat je het daarmee wilt laten weergeven.
Je weet hoe je queries kan uitvoeren in PHP en het resultaat tonen?

Deze query werkt. Ik maak gebruik van een SQL database my Admin.

Alles wat hij selecteert wil ik graag laten zien in een HTML tabel....

Dus je gebruikt MS SQL en niet MySQL?

Ik ga er dan vanuit dat je de connectie zelf maakt.

Dit is het weergeven.

SQL_CALC_FOUND_ROWS zegt mij zo niets dus laat ik onberoerd.
PHP:
$query = "SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS temp1.incidents_id, temp1.date_insert,temp1.memo, temp1.date_solved, temp1.description, tb3.name AS name_insert,tb3a.name AS name_solved FROM ((SELECT tb1.incidents_id, tb1.date_insert,tb1.memo, tb1.date_solved, tb1.employees_id_insert,tb1.employees_id_solved , tb2.description FROM cc_incidents AS tb1 JOINcc_checks AS tb2 ON tb2.check_id = tb1.check_id) AS temp1 JOINcc_employees AS tb3 ON temp1.employees_id_insert = tb3.employees_id) JOINcc_employees AS tb3a ON temp1.employees_id_solved = tb3a.employees_id";
$result = mysql_query($query);
if(!$result) {
  echo 'Er is een fout opgetreden. MySQL zegt: '. mysql_error();
} else {
  while($row = mysql_fetch_assoc($result)) {
    echo 'ID: '. $row['temp1.incidents_id'] .'<br />
    Datum ingevoerd: '. $row['temp1.date_insert'] .'<br />
    Memo: '. $row['temp1.memo'] .'<br />
    Datum opgelost: '. $row['temp1.date_solved'] .'<br />
    Omschrijving: '. $row['temp1.description'] .'<br />
    Naam ingever: '. $row['name_insert'] .'<br />
    Naam oplosser: '. $row['name_solved'] .'<br /><br />';
  }
}
Beetje lastig wanneer je de context niet weet maar zo moet er vast iets verschijnen.

Dit is wat ik bedoelde ik heb alleen overal de temp1. er uit gehaald.
Mijn dank is GROOT :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan