Grote rode knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jheesterbeek

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Hoi Forumleden,

Voor een leuk spel bij een jongerenvereniging wil ik een grote rode alarmknop koppellen aan de pc om zo een digitaal rad van fortuin aan te sturen. Het rad van fortuin is gereed, maar ik kan nergens een grote rode knop vinden die ik aan mijn pc kan hangen.
Wie weet hier een (creatieve ) oplossing voor??

John

Geplaatst door jheesterbeek
Hoi Forumleden,

Voor een leuk spel bij een jongerenvereniging wil ik een grote rode alarmknop koppellen aan de pc om zo een digitaal rad van fortuin aan te sturen. Het rad van fortuin is gereed, maar ik kan nergens een grote rode knop vinden die ik aan mijn pc kan hangen.
Wie weet hier een (creatieve ) oplossing voor??

John

Daar ga je verdorie toch iets meer uitleg moeten over geven. Moet dit werken onder rs232, welke relaiskaart, welk prog heb je die een relaiskaart aanstuurt?

Even vragen bij een installateur / elektro zaak.
Een grote rode noodstop.
Sommige schuif of roldeur bedrijven gebruiken hem nog steeds, en brandalarm berdijven ook.

Anders geef je maar een gil, dan bestel ik em voor je.

Een beetje extra uitleg:

Ik heb een alarmknop gekocht van Moeller, type FAK-R/V/KC11/IY (http://catalog.moeller.net/en/default.asp?Form=3&prgrlink=i00497 )

Ik heb een programma geschreven met behulp van VB6.0 dat aangestuurd wordt door een muisklik/enter of spatie.

Nu wil ik graag de grote rode knop aanlsuiten op mijn pc (.hoe is mij een groot raadsel) ) waarbij bij het indrukken van de knop een muisklik of enter wordt doorgegeven.
Wie kan mij opweg helpen om dit te realiseren??

Is je dat ooit nog gelukt?

Ik heb nu dezelfde vraag.
En ik ben op zoek naar zo'n rad van fortuin op een apple...

je kunt het programma GlovePie gebruiken.
GlovePie download pagina

Ik zal de scripts een proberen te maken, en als het lukt zet ik het ook op deze topic

---
offtopic:
Nederlands is vandaag nogal moeilijk vergeleken andare dagen

Graag zelf een vraag stellen voor je probleem.
Daarnaast is het ook al een ouder topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan