Jo Briels
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 feb 2001
Ik vond al iets bij een eerdere vraag, wil graag meer uitleg.
Ik heb een medion waarop windows XP home voorgeïnstalleerd
Nu bezit ik nog mijn eigen officiële cdrom Windows XP profesional
Door te knoeien in mijn register reageren enkele aangekochte programma's niet meer (eigen schuld).
Omdat door medion een hoop dingen werden geplaatst die ik toch nooit gebruik, wil ik graag met een volledig propere lei beginnen.
Dus alleen mijn windows xp professional plaatsen en mijn eigen aangekochte officiele programma's. Hoop dat daarna alles clean is.
Mijn schijf werd door medion verdeeld in 3 partities.
C /BOOT/NFTS/ 100GB nog 55 vrij
D/BACKUP/NFTS/90GB nog 56 vrij
E/RECOVER/FAT/10GB nog 6 vrij.
Wat kan ik best doen?
Moet ik alle data van D naar een externe schijf zetten of blijft die D-partitie onaangeroerd als ik probeer windows professional op de C te zetten.
En hoe?
Een hele hap!
Ik heb een medion waarop windows XP home voorgeïnstalleerd
Nu bezit ik nog mijn eigen officiële cdrom Windows XP profesional
Door te knoeien in mijn register reageren enkele aangekochte programma's niet meer (eigen schuld).
Omdat door medion een hoop dingen werden geplaatst die ik toch nooit gebruik, wil ik graag met een volledig propere lei beginnen.
Dus alleen mijn windows xp professional plaatsen en mijn eigen aangekochte officiele programma's. Hoop dat daarna alles clean is.
Mijn schijf werd door medion verdeeld in 3 partities.
C /BOOT/NFTS/ 100GB nog 55 vrij
D/BACKUP/NFTS/90GB nog 56 vrij
E/RECOVER/FAT/10GB nog 6 vrij.
Wat kan ik best doen?
Moet ik alle data van D naar een externe schijf zetten of blijft die D-partitie onaangeroerd als ik probeer windows professional op de C te zetten.
En hoe?
Een hele hap!