Grote tv (Hulp :3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mastaglazy

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik ben over een maand jarig, en ik wou graag een grote platte tv kopen voor men geld :) ik krijg altijd rond de 200 euro in totaal.
Ik wil een grote platte tv om als monitor te gebruiken :)
Hier is een video van wat ik bedoel met een tv als monitor :) http://www.youtube.com/watch?v=15xbIIlCq-w
Hij mag maximaal 230 euro zijn :)
En hij moet DVI of een HDMI Slot hebben.
Ik heb al een super mooie monitor maar ik kan 2 schermen aan men pc.
maar een tv is toch altijd groter, en dan kan ik ook men consoles er aan vast :) alvast bedankt ;)

Ik zit net even te bedenken.
Ik zou eigenlijk ook wel heel graag mijn pc willen upgraden :O hij wordt echt oud :(
Mijn RAM Zit volgens mij wel goed, en men videokaart is ook best goed.
Alleen men processor is een Pentium 4 2.8 Ghz.
Ik ben een hardcore gamer dus er moet wel wat kracht in men pctje zitten ;)
Hier is wat ik nu heb:

CPU: Pentium 4 2.8Ghz
Ram: 2GB
VideoKaart: ATI Radeon HD 4350 512mb PCIexpress 2.0
Ik heb een onboard geluidskaart, en men voeding weet ik niet :P

Maar wat ik nu wil is dus een nieuwe processor, maar ik kan geen core 2 duo of quad core in men pc, ik heb een Socket 775 atm
er zijn daar wel Quadcores voor mijn mijn moederbord is niet Quad Pumped.
Ik moet nu dus eerst een nieuw moederbord hebben en daarna het liefst een Quad Core processor :3 kan iemand mij hier mee helpen ;)? ik heb trouwens liever een snelle pc dan een oversized tv ;)

Laatst bewerkt:
Eh... zijn dit geen 2 vragen?

Over die PC: Zo slecht is hij niet hoor. Oké, 2.8 GHz is niet het snelste op de wereld, maar het is ook zeker niet traag.
2 GB RAM geheugen is tegenwoordig meer aan de lage kant, maar zelfs dat zit nog op gemiddeld.
512 MB videokaart is ook niet slecht...
Dus is dit een gemiddelde PC. Je kan wel een nieuw moederbord kopen, maar schiet je er wel heel veel mee op?

Over die TV: Tja, je kunt niet een hele grote TV voor die prijs krijgen, maar hier staat wel iets: http://www.bol.com/nl/l/elektronica...00/N/7293+1283+1285+5260+7373+8339/index.html

Net iets meer dan je budget, maar lager kon ik daar niet vinden.

Ik vind hem ook niet slecht hoor :) maar ik heb er 2 schermen aan vast, draait niet alles super snel x3
Ik wil graag wat nieuwere games kunnen draaien, ik heb een xbox gekocht voor de nieuwste games maar toch speel ik ook super graag men games op men pc ;)
En die tv's zijn best klein :O mijn monitor is 23 inch full hd 1080p x3 toch bedankt ;)

Maar ik kon echt niks vinden voor dat geld...
Ik zou dan niet voor een nieuw moederbord gaan, maar voor een nieuwe videokaart. 512 MB is niet slecht hoor, maar als je echt per se twee Full HD schermen erop aan wilt sluiten, zou ik echt overwegen er een van 1 GB te nemen.

Geeft niet ;) maar ik hoef nog geen nieuwe video kaart, ik ben niet iemand die voor de graphics gaat :3 ik wil een nieuwe processor omdat ik geen 1 nieuwe game kan draaien, men pc kan gta 4 draaien alleen men processor is te langzaam, men video kaart is goed genoeg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan