• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Group optie in protected sheet

• Onderwerp starter Onderwerp starter FKY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

FKY

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2007
Hallo,

Ik wil een sheetbeveiliging op mijn excelsheet zetten waarbij de overige gebruikers nog wel gebruik kunnen maken van de group functie (uit- en inklappen) (data-group and outline-group).

Ik hoop dat dit mogelijk is en dat iemand mij hier mee kan helpen.

Gebruikers mogen geen wijzigingen aanbrengen. Dus ik heb via format-cell de cells (op invoer velden na) gelocked zodat de formules niet gewijzigd kunnen worden. Om de cell protection te activeren moet ik de sheetprotection aanzetten. Maar door deze aan te zetten is het in- en uitklappen van de gemaakte groepen niet meer mogelijk.
Ik gebruik excel 2003 en ook de extra opties die in de pop-up verschijnen bij instellen sheet protection geven deze rechten niet.

Zelfs als ik alle opties (Allow all users of this worksheet to: ) in de pop-up aanvink is het nog niet mogelijk een group in- of uit te klappen als sheet protection aan staat.

Laatst bewerkt:
Als reactie op het standaard mailtje of mijn vraag is opgelost.... De oplossing staat er niet tussen. Ik heb het probleem zelf opgelost middels een macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan