Group Policies werken niet op de cliënt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom eens over de brug met de volledige foutmeldingen. Op deze manier blijft het voor de Helpmij-lezers koffiedik kijken... :mad:

Tijs.

The session setup from the computer TESTPC1 failed to authenticate. The
name(s) of the account(s) referenced in the security database is TESTPC1.
The following error occurred: Access is denied.

Log name: system
Source: Netlogon
Event ID:5722

Graag gedaan!

Het zou leuk zijn als je nog even in het kort aangeeft wat er aan de hand was en wat je hebt gedaan om het op te lossen.

Daarna graag de vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb een server en daarop virtual server 2005 op geïnstalleerd. Mijn windows 2008 server en Windows XP zijn dus virtuele machines.
Ik had op mijn Windows 2008 geen DNS server geïnstalleerd ( Dacht dat ik dat wel gedaan had) en heb die er dus gelijk op gezet.
Hij deed het toen nog niet maar toen zag ik dat mijn DNS adres niet klopte en die heb ik toen aangepast aan mijn windows 2008 server. Dat eenmaal gedaan werkte alles als een trein :)

Tsja, ik zit me met jouw verhaal wel af te vragen hoe je ooit die XP machine in het domein hebt kunnen hangen zónder een DNS server die de (LDAP-)domeincontrollers etc. aanwijst!
Eigenlijk hoort dat niet te kunnen, namelijk... Dus als je daar nog wat over zeggen wilt?

[Ik had bij je vraag direct aan een DNS-kwestie gedacht, maar je had aangegeven dat je succesvol de XP machine in het domein had gehangen...]

Tijs.

Ik het zelf ook niet echt :P Maarja hij doet het gelukkig daar gaat het mij nu een beetje om ( sorry ik begin hier net mee.)

Ok, dan laten we het erbij! :)

Mooi dat het opgelost is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan