Group Policy verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Berichten
2.401
Op mijn server 2003 heb ik een aparte groep gebruikers gemaakt. In eerste instantie had ik de group policy van het domein geconfigureert. Alle Group Policy objecten heb ik m.b.v. Dcgpofix naar de originele staat gebracht. Nu heb ik een apart beleid gemaakt voor die groep gebruikers. Echter het oude beleid blijft van kracht. Ook al heb ik niets geconfigureert in het nieuwe beleid toch blijven ergens de oude instellingen actief.

Wie weet waar ik de oorzaak hiervan moet zoeken?

Mvgr, René.
 
Doe anders een grpresult ingelogd op een client, als 1 van die users ... kan je zien welke policies applyen, kan je hem daar aanpassen.

En ik geloof gpresult /verbose kan je zelfs zien welke optie waar vandaan komt. Maar ik heb hier even geen pc in het domein hangen ;)

En anders eens gpupdate /force /target:user proberen, kijken of het dan "verholpen" is, dan forceert ie het reloaden van de gpo
 
Hai Pmeijne,
Bedankt voor je reactie. Ik geloof dat het gelukt is om de policy voor de groep thuisgebruikers naar de standaard waarden te veranderen. Ik heb een .txt bestandje van de resultaten bijgevoegd. Zou je willen kijken of je hier nog iets ziet staan wat verandert zou moeten worden? Bij voorbaat dank.

Mvgr, René.
 

Bijlagen

  • gpresult.txt
    2,6 KB · Weergaven: 107
Laatst bewerkt:
Sorry, even dit topic uit het oog verloren ;)

En als je een gpresult /V doet, dat is dus Verbose (uitgebreidt), dan geeft ie nog meer aan, ook welke optie door welke policy ingevuld wordt, geloof ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan