GSM Downgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breev

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat dat juist inhoud? Een gsm downgraden?

In onze nieuwe auto (een BMW Serie 5) zit een Bluetooth ontvanger, en via die Bluetooth, kan er gebeld worden met een 6310 of 6310i zonder dat er iets moet gebeuren wanneer je in de auto stapt.

Nu werkt dat alleen maar met een 6310 of 6310i waarvan het 'besturingssysteem' is gedowngrade naar een lagere versie.

Kan iemand mij uitleggen wat je daarvoor moet doen, en of dit kan. Kan je dat zelf doen of moet je dat laten doen. En als je het moet laten doen, hoeveel kost dat dan?

Bedankt op voorhand voor de informatie...

dit moet je laten doen, denk bij een service point van nokia. Kosten weet ik niet

k Heb het ook even gevraagd aan "Nokia". Dit is hun antwoord:

Geachte Heer Vermeer,

Bedankt voor het contacteren van Club Nokia Careline.

Een downgrade van de software op een toestel is helaas onmogelijk. Hete laatste dat wij vernomen is dat de Nokia toestellen in de carkits van BMW niet werken.

Indien U verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Nokia Service Professional
Dutch Team
Club Nokia Careline

Zou dit echt waar zijn?

Je zou het wel zeggen ja. Vraag ze anders eens om een reden.

gewoon naar de bmw dealer gaan en die het op laten lossen hun verkopen toch die zooi je moet er goed voor betalen

suk 6

Geplaatst door beun
gewoon naar de bmw dealer gaan en die het op laten lossen hun verkopen toch die zooi je moet er goed voor betalen

suk 6

Ik denk niet dat die er veel aan kunnen doen.... Maar je kunt het proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan