GSM functies op PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dikke Marco

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Ik ben op zoek naar een bepaald programma maar kan spijtig niet vinden dus plaats ik het hier maar even in de hoop dat iemand me kan verder helpen.

Het programma moet de GSM functies kunnen overnemen op pc. Dus je adresboek bekijken, SMS-jes sturen, afspraken bekijken en bewerken. Dit vormt geen probleem en daar vind ik programma's genoeg voor. Maar ik wil nog een extra optie en vraag me af of dit bestaat nl dat je ook kan telefoneren met je PC via de vaste telefoonlijk met behulp van een headset.

Kent iemand 1 programma dat dit alles kan of ben ik genoodzaakt 2 programma's aan te kopen? Zoja welke dan?

Met Skype kun je telefoneren met je computer en een headset. Dit is gratis. Ik hoop dat dit is wat je ongeveer bedoelt? ( te verkrijgen op www.skype.com; geluid is perfect!)

Word zeker ook met een hoop spyware geinstalleerd op je pc (komt van makers kazaa).
Maar moet de persoon die je belt ook dit zelfde programma hebben op zijn pc ?
Of gaat de verbinding bij de andere persoon gewoon via de telefoonverbinding?

Geplaatst door Dikke Marco
vraag me af of dit bestaat nl dat je ook kan telefoneren met je PC via de vaste telefoonlijk met behulp van een headset.

Blijkbaar wel Klep

Ik zou het zo niet weten maar misschien is dat gebeuren wat orange regelmatige promote met die PCMIA kaart in een laptop. Of wil je kunnen bellen sms's enz via het internet??

De groeten,
Mark

in de windows versies tot XP zat het proggie Phonedialer in de bureau accessoires en kon(kun) je met een modem via de telefoon iemand bellen met een headset. Nu is het voor XP te doen met windows messenger 6.0. Onder acties staat de optie telefoon gesprek voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan