Gsm-Radar.. Hoe werkt het.

Status
Niet open voor verdere reacties.

0scar

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2005
Bijna iedereen kent wel die irritante reclame van de tv.
http://www.helpmij.nl

Zou dit echt werken dat je andere kan zien wie er in de buurt is?
En ik ben zeer benieuwd hoe dit werkt. Vind ie alleen bluetooth apparaten. Of vind ie alle apparaten. Misschien dat iemand hier wat meer info er over kan geven :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Een link naar een pagina waarop ik een 06 in moet vullen en dan op verstuur klikken? zonder enige info over wat er gebeurt?

Kdacht het toch niet,,,,,,,,,

Ik heb ook zo'n programma en hij vindt gewoon de bluetooth apparaten. Zulke dingen moet je nooit invullen, het kost je klauwen met geld.

Zoek maar eens op: Easyjack of BT Explorer.. de laatste is volledig gratis, de eerste is een trial die je 10 keer kan gebruiken. Dat eerste programma lijkt er wel wat op...

De -nent !- die je van TV kent is niets meer dan een wallpaper. Wel een leuke wallpaper, eentje die beweegt, maar geen daadwerkelijke detectie natuurlijk.

De -nent- die je van TV kent is niets meer dan een wallpaper. Wel een leuke wallpaper, eentje die beweegt, maar geen daadwerkelijke detectie natuurlijk.

Inderdaad. Oplichterij is het.. al kan je ook gewoon goed lezen voordat je zoeits koopt.

Laatst bewerkt:
oplichterij vind ik een wel erg groot woord. het is gewoon een leuke -spam-. maar wellicht dat ze de betiteling iets anders hadden kunnen brengen.:)

FF logisch nadenken

Een echt radar heeft een rondraaiende schotel. dan zou je die op je mobiel moeten hebben.

alleen afstand zou mogelijk moeten zijn (doe ik met me pda ook als ik draadloze netwerken opspoor)

fake

idd echt nep dat ding... dit is alles:

radar66gn1.gif

en dat gwn van de internet reclame af gehaalt... staat ook wel onder enzo... als je bij google gsm radar in typt krijg je in het reclame gedeelte ook de tekst:

"Gratis de GSM radar op jouw mobiel?
de GSM radar wallpaper gratis"

nouja gratis met abbonement dan he, je weet t wel... in de kleine letertjes staat:

Radar is een moving wallpaper-dienst.
*De eerste wallpaper is gratis. Dit is een abonnementsdienst. De kosten bedragen € 3,00 per wallpaper (+ sms download kosten), 3 wallpapers per week. Stoppen? Stuur STOP naar 6464. Om zich aan te melden voor en gebruik te kunnen maken van de dienst moet u 16 jaar of ouder zijn en/of toestemming hebben van (een van de) ouders en/of de betalingsgemachtigde. Als u zich aanmeldt en/of de dienst gebruikt onderkent en bevestigt u dat u de Algemene en Specifieke Voorwaarden heeft gelezen, dat u deze heeft geaccepteerd en dat u voldoet aan de voor uw situatie geldende voorwaarden als hierboven genoemd. Celldorado werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten.

allemaal dus weer geldverptutserij... snap trouwens ook niet dat er mensen zijn die hier ook werkelijk naar smsen.

you may find the 1337 m3r07 r0x0rz

hope it helps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan