GSM verbinden met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goemans

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo, ik wil graag enkele foto's doorsturen van mijn GSM naar mijn laptop, maar wanneer ik de Wizard 'Bestanden overzetten met Bluetooth' volg, loopt het mis wanneer hij apparaten zoekt. Foutmelding:
Het bestand kan niet worden verzonden omdat er geen verbinding kan worden gemaakt. Controleer of de Bluetooth-radio is aangesloten.
Heb het ook al met andere GSM's geprobeerd, en ik ken ook iemand met een andere laptop en een andere gsm die hetzelfde probleem heeft. Ik heb het ook al geprobeerd door naar Bluetooth-apparaten te gaan en dan een apparaat (mijn GSM toe te voegen) en dan kreeg ik de volgende foutmelding:
Er kunnen geen Bluetooth-apparaten worden gevonden. Controleer of uw Bluetooth-adapter is verbonden met uw computer en is ingeschakeld. Controleer ook of het Bluetooth-apparaat is ingeschakeld.

Alvast bedankt!

heb je bleutooth op de laptop aanstaan...?
Heb je bleutooth op je GSM aanstaan ...?

zo ja gan dan naar verbindingen in je mobiele en ga daar naar toevoegen...paren.
dat doe je dan wordt er om een code gevraagd...normaal is dat 1234
daarna zou het moeten werken.

Hoe kan ik bluetooth van mijn pc aanzetten dan? Want mijn GSM vind mijn laptop niet (ik heb ook geen icoontje in de taakbalk)

Laatst bewerkt:
Bluetooth is (nog) geen standaard functionaliteit op een laptop.... dus de eerste vraag zou moeten zijn, heb jij een bluetooth adapter intern of extern op je laptop?

Ik ben er iig zeker van dat mijn laptop (Acer Aspire 6935G) en GSM (SE z350i) beide bt hebben.

Ik ben er iig zeker van dat mijn laptop (Acer Aspire 6935G) en GSM (SE z350i) beide bt hebben.

Klopt, ik heb even gekeken op internet, en ze zouden allebei bt moeten hebben.

Zitten er onder de powerknop geen sneltoetsen? hier zou dan een bluetooth logo op moeten staan. Druk daar eens op:thumb:

@ Arnens

Waar heb je dat gevonden? Want ik vind op de Acer site alleen dat het mogelijk is om BT te hebben op dat model. Niet dat dit standaard is.

Vaag, staat heel onduidelijk op de site van acer zelf... MAar als het aanwezig is, alleen maar mooi!

Sorry voor de late reactie, had enkele dagen problemen met internet + bandbreedte van helpmij.nl blijkt overschreden te zijn (gaat enorm traag). Maar, het is opgelost! Ik heb een knop gevonden op mijn laptop waarmee ik de bluetooth moest aanzetten. Bedankt allemaal!

Sorry voor de late reactie, had enkele dagen problemen met internet + bandbreedte van helpmij.nl blijkt overschreden te zijn (gaat enorm traag). Maar, het is opgelost! Ik heb een knop gevonden op mijn laptop waarmee ik de bluetooth moest aanzetten. Bedankt allemaal!

Mooi dat het opgelost is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan