m4dc0w344
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 aug 2011
Hallo mensen
ik heb een asus gt630 een zeer goedkope gpu.
Voor de mensen die er zelf geen een hebben de cooler die er op zit maakt zeer veel geluid en de snelheden van de fan die je kan instellen met msi afterburner is tussen de 50-100%
(wat raar is want zelf OC en 50% fanspeed wordt ie niet warmer dan de 60 graden)
Omdat de cooler veel geluid maakt wilde ik er een andere cooler op zetten, maar wilde eigenlijk weinig tot geen geld aan uit besteden omdat ik binnen kort een nieuwe wil gaan kopen.
Dus ik heb een intel cpu stock cooler met tyraps vast gebonden wat eigenlijk best goed gaat alleen het enige wat ik raar vind is dit
met de geto cooler krijg ik idle: 25graden en met 100%:70graden
met de stock cooler krijg ik idle 35graden en met 100% 60-65 graden
hoe kan dit?
Komt dit doordat de geto cooler er toch niet hellemaal goed opzit dan?
ik heb een asus gt630 een zeer goedkope gpu.
Voor de mensen die er zelf geen een hebben de cooler die er op zit maakt zeer veel geluid en de snelheden van de fan die je kan instellen met msi afterburner is tussen de 50-100%
(wat raar is want zelf OC en 50% fanspeed wordt ie niet warmer dan de 60 graden)
Omdat de cooler veel geluid maakt wilde ik er een andere cooler op zetten, maar wilde eigenlijk weinig tot geen geld aan uit besteden omdat ik binnen kort een nieuwe wil gaan kopen.
Dus ik heb een intel cpu stock cooler met tyraps vast gebonden wat eigenlijk best goed gaat alleen het enige wat ik raar vind is dit
met de geto cooler krijg ik idle: 25graden en met 100%:70graden
met de stock cooler krijg ik idle 35graden en met 100% 60-65 graden
hoe kan dit?
Komt dit doordat de geto cooler er toch niet hellemaal goed opzit dan?