GT-S5830 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0183

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2014
Goedemiddag Helpmij-ers,

Een paar dagen geleden kwam ik op het idee om mijn telefoon te flashen met CyanogenMod 11. Helaas wil mijn telefoon nu niet meer op starten en komt hij niet verder dan SAMSUNG WWW.SAMSUNGMOBILE.COM. Ik kan mijn telefoon nu dus niet meer gebruiken, kon eerst wel in de Samsung Recovery Mod komen maar dat gaat nu ook al niet meer. Er zijn over dit probleem heel veel topics te vinden op het internet maar die kunnen mijn probleem helaas niet verhelpen of maken het erger. Mijn toestel is een SAMSUNG Galaxy Ace GT-S5830. Kan iemand mij helpen? Ik ben hopeloos zonder telefoon!

Groet,

Jordi

Laatst bewerkt door een moderator:
Beter alles kwijt dan geen telefoon! Helaas had ik die website ook al gezien, manamana en werkte dit niet.

Ja, ik heb een Back-up gemaakt van wat ik belangrijk vond: contacten, Whatsapp en foto's op sdcard.

Ik ben even langsgegaan bij de KPN winkel en een medewerker zij dat mijn telefoon zijn beste tijd heeft gehad en maar een nieuwe moet gaan kopen.

Hallo

Zoek een lokaal winkeltje waar men deze hersteld of simlock vrij maakt ...

Meestal hebben zij de nodige expertise/materiaal in huis om een doodgeflashed toestel terug tot leven te wekken.

Vraag uiteraard eerst hoeveel dit zal kosten ...

Peter

Peter, jou antwoord lijkt mij nuttig maar wat voor winkeltje precies? Weet je er mischien eentje in de buurt van Enschede?

Hallo

"Peter, jou antwoord lijkt mij nuttig maar wat voor winkeltje precies? Weet je er mischien eentje in de buurt van Enschede? "

Nee , jammer voor u ... woon in Belgie...

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan