past de gt 9600 op mijn pc hier is mijn pc http://www.acer.be/public/page9.do;...Param=BE&LanguageISOCtxParam=nl&crc=761206993
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moet lukken alleen denk ik dat je voeding te zwak is.........
je kunt beter een 8800GT halen is beter dan de 9600GT :thumb:
Het lijkt mij niet zo dat je moederbord PCIe 2.0 x16 is wat toch echt nodig is om hem goed te kunnen benuttenje kan dan ook gelijk een andere moederbord nemen als je wilt
en een 8800GT is beter dan de 9600GT dat is algemeen bekend.
MvG,
Wufu
past de gt 9600 op mijn pc hier is mijn pc http://www.acer.be/public/page9.do;...Param=BE&LanguageISOCtxParam=nl&crc=761206993
Hoezo zou die niet passen op het mobo zit een PCI-E aansluiting maar of die in je kast past ??
jawel hij past wel dat zie ik ook.
maar waarom nou altijd die toevoegingen dat ze maar naar andere kaart moeten.
snap jij wat ik bedoel?het was synisch bedoelt van me
ik weet het
ik ben het met je eens want TS vroeg alleen of die 9600GT zou passen en dan komt de rest met neem een 8800GT maar wie heeft gezegt dat TS hardcore gaat game ofzo ?
als hij een 9600Gt kiest.........
anders zou de titel wel : "Welke Videokaart kiezen" zijn ofzo iets......
ja daarom zeg ik ook antw kan alleen maar ja of nee zijn.
wil je een alternatief aangeven zou men eerst kunnen vragen of ts daar open voor staat
helaas zie je dit steeds meer op helpmij
ik denk dat het kan, lijkt me stug dat de voeding het niet aan zou kunnen. In het ergste geval zou je een andere kunnen nemen, maar eerst maar gewoon die 9600 kopen en erin zetten.
vr gr Joost
ATI XPress200 integrated graphics with a PCI Express 16x Graphics expansion slot offering a choice of approved ATI or nVidia graphic cards.
omdat er een onboard videokaart in zit is 300 watt al genoeg
waarom zou acer er meer in doen ?
dus ik denk dat de voeding het niet gaat redden
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.